top of page

ריפוי באמצעות חיבור לילד הפנימי

כאשר אנחנו מנותקים מרגש או מחוברים בעיקר לרגשות כמו כעס ועצב הגוף שלנו נמצא במצב שלא מיטיב איתו, למשל כעס הוא רגש מאוד חזק, עוצמתי יש בו אנרגיה חזקה מאוד שמשפיעה עלינו, על תדר שלנו - על השדה שלנו ומזמנת אנרגיה דומה בהתאם. כאשר אנחנו כועסים אנחנו בעצם במצב של סטרס, מצב בו צריכת האנרגיה של הגוף גבוהה - דריכות של כל הגוף והמערכות בו. זהו מצב לא בריא, כאשר הוא נמשך לאורך זמן הוא יכול להיות מסוכן. חיבור פנימה לילד הפנימי שבנו מאפשר הרגעה של המערכת כולה, הנפשית והפיזית כאחד


במדיטציה שלפניכם תקבלו טעימה קטנה מאיך זה מרגיש להתחבר פנימה לילד הפנימי - לילדה הפנימית, חיבור שמאפשר הכרה במי שאנחנו, מאפשר בשלבים מסויימים השלמה וקבלה שלנו אותנו על כל החלקים, הטובים יותר והטובים פחות. שיח עם הילד הפנימי מאפשר חיבור למהות שלנו, לייעוד ולהגשמה - יש המכנים זאת חיבור לנקודה הסינגולרית שאנחנו.

הילדים הפנימיים שבנו זוכרים ויודעים בדיוק מה טוב עבורינו, בואו נקשיב להם. הרכיבו אוזניות, מצאו מקום שקט ונוח ושמעו את המדיטציה. במידה ואהבתם ואתם רוצים עוד, אני מציע מגוון של תהליכים להתקדמות, ליציאה מתקיעויות בחיים מכל הסוגים: מענייני בריאות, הגשמה, עבודה זוגיות ועד ל"סתם" תחושת ריקנות וחוסר ערך בחיים.

קורס מרחב הכ"ח קורס התפתחות אישית בקבוצה קטנה

✅טיפולים אישיים בשיטת המטאיזם וטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page