top of page

המסלול להתפתחות ולימודי תודעה

עברתם שטיפה אנרגטית, או כל טיפול תודעתי אחר ואתם מאוד רוצים להמשיך ולהתפתח ולא להיות תלויים במטפלים - במאמר הבא תקבלו כמה אפשרויות מעולות להתפתחות ולימודי תודעה כך שבסופו של דבר תהיו המטפלים הכי טובים של עצמכם ואם תבחרו בכך תוכלו גם להפוך את התחביב למקצוע עם שליחות ולהפוך למטפלים מוסמכים.


אנשים רבים שיוצאים ממני אחרי טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית יוצאים בתחושה של ואו! עלינו על המקור של דפוס מסוים, טראומה מאירוע מסוים וניקינו אותה, התחברנו לנשמה הגבוהה אל השיעור שהיה צריך להבין ומכאן מגיעה תחושת שחרור נהדרת. אבל מה עושים עם זה ולאן מתקדמים מכאן?

בשיחה המקדימה שלפני השטיפה האנרגטית נדבר, נכיר ובנוסף אספר על השיטות השונות בהם אני מטפל: רפואה אינטגרטיבית מאחדת של ד"ר נאדר בוטו ושיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית ואלימור הניג.

חשוב לי מאוד לתת מידע ולהעשיר בערך נוסף את המטופלים שמגיעים אלי, סוג המידע והכמות משתנה מאדם לאדם ולפי הצורך והסיבה שהביאה אותו אלי.

זו אחת הסיבות שמטופלים רבים בוחרים להמשיך באחד מהמסלולים שאני מציע ורוצים עוד מהטוב הזה. הדרך אל האושר לא חייבת לעבור בקושי וסבל - מודעות היא השער לגן עדן כאן ועכשיו :)


מסלולי ההתפתחות שאני מציע


  • מי שמאוד מתחבר לטיפול בשטיפה אנרגטית ורוצה להמשיך את העבודה התודעתית בטיפולים מולי ניתן לעשות זאת פעם בחודש/חודשיים כאשר ישנה הנחה של 10% ברכישה מראש של 3 טיפולים ומעלה ניתן לקבוע תורים כאן (לבחור שטיפה אנרגטית)

  • ניתן לשלב טיפולים תודעתיים בשיטת המטאיזם יחד עם טיפול. את הטיפול המטאיסטי ניתן לבצע גם מרחוק דרך זום לכן זה יתרון גדול למי שגר רחוק (הקליניקה ממוקמת בפ"ת) גם כאן ישנה הנחה של 10% ברכישה מראש של 3 טיפולים ומעלה ניתן לקבוע תורים כאן (לבחור טיפול בשיטת המטאיזם)

  • המסלול המומלץ ביותר: הצטרפות למסלול התפתחות ארוך טווח איתי במרחב מודעות, בית גדול מאוד להתפתחות תודעתית, יותר מ 40 אלף תלמידים כבר שינו את חייהם במסוללי ההתפתחות בו. נרשמים למסלול של "חדר כושר לתודעה" שכולל בתוכו את סדנת הדגל של מרחב מודעות "למשוך בחוטים", את הסדנה מעבירות פריידי מרגלית ואלימור הניג והיא ניתנת בהנחה משמעותית דרכי. חדר כושר לתודעה, הסבר: נתרגל יחד ונאמן את התודעה בתרגול חודשי קבוע, הכל מרחוק בצורה וירטואלית כאשר בכל חודש מתקיים תרגול שנמשך בין 4 ימים לשבוע במהלכו מאסה גדולה מאוד של אנשים עוברים את התרגול יחד ואנחנו נפגשים (בזום) קבוצות קטנות בחברותא ובלייבים של פריידי אלימור ומאיה ורדימון בהם מקבלים ערך נוסף ועונים על שאלות. בסוף התרגולים מושכים חוט למציאות חדשה ומייטיבה. כמו כן ישנה קבוצת ווצאפ בהנהלתי שם אני זמין לשאלות ושיתופים של החברים. פנו אלי לפרטים: צח יצחקי למי שיודע שזה המסלול שלו ורוצה להירשם גם לקורס התפתחות אישית בנוסף לחדר הכושר לתודעה, אפשר לעשות את זה ולקבל הנחות משמעותיות. רישום מוקדם לקורס מרחב הכ"ח בהנחייתי, קורס בין 28 מפגשים בכל מפגש מקבלים תדר לפי נושא מסוים ומעמיקים את ההתפתחות והלמידה התודעתית בקבוצה פרונטלים/זום. הקורס כולל את סדנת לצאת מהמטריקס, למשוך בחוטים והנחה גבוהה יותר לחדר כושר לתודעה. ישנה הנחה משמעותית ברישום מוקדם לקורס לסיליבוס המלא ולכלים הנפלאים שמקבלים בקורס: מרחב הכ"ח סיליבוס מלא פרטים ורישום למחזור הבא של קורס מרחב הכ"ח כאן לקבוצת ווצאפ רישום למבוא

לא כולם מתאימים לקורס מרחב הכ"ח - אנא מלאו שאלון התאמה לקורס כאן ובמידה ותמצאו מתאימים יחזרו אליכם לפרטים נוספים.


עדות בוגרת קורס מרחב הכ"ח איתי, הילי וויט מספרת על הדרך שלה בקורס ועל הכלים שקיבלה במהלכו. בעזרת הכלים שקיבלה שינתה את חייה וריפאה את עצמה מאירוע רפואי לא פשוט שנמשך שנים רבות:


צח יצחקי מטפל ומנחה קבוצות להתפתחות אישית אשמח לענות על כל שאלה :)



חדר כושר לתודעה מרחב מודעות
חדר כושר לתודעה מרחב מודעות

חדר כושר לתודעה מרחב מודעות
חדר כושר לתודעה מרחב מודעות

תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page