top of page

טיפול בתת מודע - מטאיזם

אני לא אפתיע אתכם בכך שאגיד כי כל אחד ואחת מאתנו נצמדים לדפוסים שהם מכירים. זהו יכול להיות מסלול הליכה או נהיגה יומי שאנחנו עושים לעבודה, המנה הקבועה שאנחנו אוהבים להזמין במסעדה וסדר הדברים שלנו לפני השינה כמו צפייה בטלוויזיה בשעת ערב מאוחרת והתעדכנות קצרה באפליקציות החדשות.


אז נכון, יש לנו דפוסים שכולנו מודעים להם, או לפחות יכולים להצביע עליהם בקלות רבה, במידה ונשאל עליהם. אך מה לגבי אותם 'הרגלים' שמנחים אותנו מבלי שנבחין בהם או נהיה מודעים לקיומם?


בטיפול בשיטת המטאיזם אנחנו עוברים לרובד הנסתר שמנחה אותנו, אל תת המודע.


מהו תת מודע?


עד לסביבות גיל 6-7, אנחנו רוכשים מן הסביבה שלנו רגשות, אנרגיות וחוויות הסובבות אותנו, בעיקר במרחב הביתי. לאחר מכן, אותו אזור במוח 'ננעל'.


המעניין בנושא זה, הוא שעל אף היות האזור נעול וחתום, מכאן ואילך הוא משחזר בכל עת את מה שהכיר שוב ושוב ושוב. זהו התת מודע.


אם אמרתי קודם לכן כי הרובד הנסתר, התת-מודע, מנחה אותנו, הפעם אבקש לתקן זאת למנהל. אנחנו מנוהלים על-פי מה שאנחנו מכירים.


לפעמים זה לא מזיק, אך לעתים זה עלול להיות הרסני. למשל, אישה שהייתה עדה בילדותה אל האלימות של אביה כלפי אמה. בבגרותה היא מוצאת עצמה שוב ושוב במערכות יחסים רעילות הדומות למה שראתה, מעין מערכות יחסים שמקרבנות אותה.


אני מדמה זאת פעמים רבות לתמונה המוכרת של קצה הקרחון, כאשר הבסיס הגדול ויש לומר עצום, שוכן מתחת לפני השטח.


טיפול בשיטת המטאיזם


מה אנחנו עושים במהלך הטיפול?


בטיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם, אנו לומדים אט אט את הדפוסים הללו. לומדים להכיר את האמונות שמגבילות אותנו. תפיסות שנראות עבורנו כמציאות שאין דרך לשנותה.


תת המודע שלנו בסך הכול רוצה את מה שהוא מכיר. אם הוא מכיר חיים שבהם אנחנו הקורבן, אז הוא יזמן לעצמו חיים דומים. אם החיים שאנחנו מכירים הם הישרדותיים, גם אם נחיה חיי רווחה, הרי שעדיין ננוהל על-פי מה שאנו מכירים.


במהלך הטיפול, נלמד ביחד להכיר את הדפוסים הללו, את המנגנונים שמנהלים אותנו ברובד הנסתר.

המטרות שנציב לעצמנו הן למעשה הזכות הטבעית של כל אחד ואחת מאתנו: להחזיר את המושכות לידיים שלנו. להשיב את הכוח אל המטופל/ת.


גן עדן זה כאן, זהו המוטו שמוביל אותנו לכל אורכו של הטיפול. גן העדן הוא ממש כאן, בראש שלנו. ובמטאיזם אין אשמים. אנחנו לוקחים את האחריות, אנחנו יודעים שיש בכוחנו לתקן ולשנות.


מהלך הטיפול


אין מדובר בטיפולים ממושכים וארוכים, כי אם בסדרת מפגשים שקצובה לבין 5 עד 10 טיפולים.

הטיפול בשיטת המטאיזם (תת-מודע) מבוסס על שיחות בלבד. אין צורך במגע בשונה משטיפה אנרגטית למשל, עליה תוכלו ללמוד כאן.


ניתן לבצע את המפגשים פרונטלית או בשיחות זום מרחוק.


עד לפגישה השלישית, תוכלו להתחיל ולחקור את תת המודע שלכם בעצמכם, לקדם שינויים מדהימים בחייכם ולהסיר חסמים ומכשולים.


במהלך הטיפולים אני נעזר בפרוטוקולים מיוחדים המאפשרים להאיץ את תהליך הלמידה. דרך גלי גמא, אני משדר צורך מסוים, כוונה מסוימת או פרוטוקול מיוחד אל המטופל או המטופלת, כאשר המרחק ביני לבין המטופל/ת הוא איננו פקטור או מכשול.


הטיפול יכול להתבצע מכול מקום, ותוצאותיו יורגשו כבר לאחר מספר מפגשים בודדים.


התייעצו איתי


נעים מאוד, שמי צח יצחקי, אני מטפל מוסמך בשיטת המטאיזם ובשיטת הרפואה האינטגרטיבית המאחדת של ד"ר נאדר בוטו לשטיפה אנרגטית.


הדגש העיקרי, או יש לומר הקו המנחה לטעמי, בשיטת הטיפול בתת מודע, הוא שהמטופל יכול להפוך למטפל הכי טוב עבור עצמו. תופתעו לגלות את מידת הכוח המצויה בידיכם.


למידע נוסף אודותיי ניתן ללחוץ כאן, וכן לכל שאלה והתייעצות, אני מזמין אתכם להשאיר לי פניה באתר או ליצור עמי קשר טלפוני.


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page