top of page

שטיפה אנרגטית רגשית מתאימה גם לאנשים חומריים

כששומעים את השם "שטיפה אנרגטית רגשית" בדרך כלל אנשי החומר, אלה שפחות מתחברים לעולמות הרוח (מדיטציות וכד') ירימו גבה ויבטלו את האפשרות שלהם לקחת חלק בטיפול. במאמר הבא אספר על תופעה מבורכת של לא מעט "אנשי חומר ומדע" שהסקרנות או המציאות מביאים אותם לנסות דברים חדשים. רובם המכריע מופתע לטובה והם חוזרים שוב כדי לחוות את הטיפול.

שטיפה אנרגטית
עם ד"ר נאדר בוטו

טיפול רגשי למי שיש ניתוק רגשי


בחודשים האחרונים מגיעים אלי לקליניקה לא מעט גברים מאוד ספקניים, הם מגיעים מכל מני סיבות: אלה שהאישה והמשפחה דוחפים אותם לבוא כי יש משהו שמפריע מאוד.

הסיבות השכיחות ביותר הם מצבים של ניתוק רגשי, עצבנות, סטרס וחוסר סבלנות. וכמובן שיש את מי שמגיע בתוך צורך לפטור בעיה רפואית, מחלה כלשהי הוא כאבים שלא עוברים. רוב האנשים ינסו קודם את משכחי הכאבים הקונבנציונלים ובשלב מסוים יפנו לפתרונות אלטרנטיביים כמו טיפול בשטיפה אנרגטית או כל טיפול גוף - נפש אחר.



בואו נדבר על ניתוק רגשי: בדרך כלל האדם שסובל מניתוק רגשי לא ידע ולא יבחין בכך אלא יקבל פידבק מהסביבה הקרובה. הניתוק הרגשי יכול להתפרש אצל הסביבה כחוסר רגישות, אדישות, סנוביות ולגרום לכעס ואכזבה. ניתוק רגשי הוא מנגנון הגנה של האדם, חשוב לזכור זאת. אותו אדם עבר אירועים בעברו כילד/ה שגרמו למוח שלו לאמונה שכאשר מרגישים ומביעים רגש נפגעים או שקורה משהו לא טוב, אמונה זו מוטמעת באדם בתת המודע שלו ומנהלת את חיו ומשפיעה על החלטות שלו/שלה שהופכים עם השנים לאוטומט.



טיפול ב- שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו דווקא לאנשים עם ניתוק רגשי יכול להוציא אותם מאיזור הנוחות ולשקף להם את האוטומט הזה בדיוק, שמכתיב להם ושולט על חייהם. שיטת הטיפול הייחודית גורמת גם לאנשים אלה לזוז מאיזור הנוחות, אך חשוב מאוד לציין כי הצלחת הטיפול תלויה בסופו של דבר במטופל/מטופלת וברצון שלהם לשינוי והחזרת הכח והשליטה על חייכם. ישנם לא מעט מקרים שאנשים רואים את התמונה כולה ומחליטים להשאר במצב הקיים ולא לעשות שינוי. השינוי דורש בחירה, והמטרה שלי כמטפל היא שהמטופלים יעשו את הבחירה מתוך מודעות מלאה. כשאנחנו מדברים על בחירה אנחנו מדברים על התמרה - לבחור אחרת מהאוטומט. ניתן לקרוא עוד על התמרה כאן


איך המדע קשור לטיפול בשטיפה אנרגטית?


מה שמאוד מייחד את הטיפול בשטיפה אנרגטית זו העובדה שגם אם אדם מאוד סקפטי וגם אם לא ישחרר ולא יתמסר לטיפול, יקרה משהו והתובנות של מה שיקרה יגיעו אל המטופל בשלב כלשהו, אם זה בזמן הטיפול, יום-יומיים אחרי ואפילו חודש ויותר....

קצת מדע וניורוני מראה: הוכח שכאשר אנחנו רואים משהו מולנו, המוח מגיב ומשתנה בהתאם. למשל: אם נראה אדם שמח, איזור ספציפי מאוד במוח יופעל. כלומר, המוח יושפע ישירות ממה שהוא רואה ואם למשל נראה מישהו אוכל, אותם איזורים במוח שלנו יופעלו/ידלקו חשמלית שלנו ושלו ואנחנו לא אוכלים, אנחנו רק מסתכלים עליו אוכל. בהתבסס על העובדות הללו, אפשר לקבוע שהמוח שלנו לא יודע להבדיל בין מציאות לדמיון. מה שנדמיין = נמציא זו המציאות עבורו ולכן אנחנו משתמשים בדמיון מודרך בשטיפה האנרגטית. נכנסים לאירוע מסוים שעולה בשלב ספציפי בטיפול ומייצרים למוח זיכרון חדש, מייצרים כלי למטופל להתמודד עם מצב דומה בהווה, כי למעשה רוב ההתנהגויות שלנו משתחזרת

אני והמטופל/מטופלת מבינים יחד את השחזורים ואיך תבנית מסוימת - אמונה מגבילה מכתיבה את ההתנהגות שלו היום בחייו. ומכאן ממקום של מודעות הבחירה בידיים של המטופלים כאשר אני תמיד שם תומך, מסביר ומדייק אותם כשצריך.


הסרטון הבא ממחיש איך עובדים ניורוני מראה:

רוצה לחוות את הטיפול?

אשמח לדבר איתך 0522777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page