top of page

פודקאסט שיחות מהלב: צח יצחקי מתארח בערוץ של הילה רייכמן הולנד

היה לי הכבוד והעונג להתארח בערוץ שיחות מהלב, של הילה רייכמן הולנד. דיברנו על תודעה, חיבור ללב מתוך הכרה וקבלת הילד הפנימי, סיפרתי על הדרך שלי לעולם המודעות, על שיטת המטאיזם ומרחב מודעות, על גלי גמא ועל קווי הדמיון בין תטא הילינג למודל חקירת התת מודע: מודל יהלום. ובנוסף העברתי להילה ולכם הצופים פרוטוקול ריפוי ממברנות באמצעות גלי גמא מוזמנים לצפות ולשתף:


על הילה רייכמן הולנד


הילה מורה ומטפלת בתת המודע באמצעות תטא הילינג, שחזור גלגולים ודימיון מודרך

טיפול ייחודי נוסף: הדמיית הילה וצ'אקרות עם מערכת טכנולוגית חדשנית ומיוחדת בשיטת ביופידבק. באמצעות המערכת ניתן לקבל המחשה ויזואלית למצב האנרגיה בגוף ולהמשיך טיפול לפי הצורך.

ציטוט:

"כמטפלת יש לי את הזכות לעזור ולגעת בחיי אנשים, לראות אתכם מתפתחים ומשתנים.

כמורה, אני רואה בהעברת הידע שליחות. להאיר את "המאסטר" שבתוך כל אחד ואחד,

לתת כלים לחיים מלאי שפע, שמחה ואושר." ליצירת קשר ולאתר של הילה


הקשר בין הילדים שהיינו למבוגרים שאנחנו היום


נתחיל בסוף: כולנו ילדים קטנים, והילד הפנימי שבנו מחליט ומכתיב את חיינו אלא אם נהייה מודעים אליו, אלא אם נתחבר אליו ונבין מה הילד הפנימי שבנו רוצה, מה הוא משחזר, מה חסר לו. קודם כל נבין שהילד הפנימי/ילדה פנימית היא התת מודע, היא המוח הזוחל שספג בילדות רטטים/רגשות טובים ודפוסים לא טובים, וכל מה שהוא רוצה כרגע זה לשחזר את מה שהוא מכיר.

לצורך העניין, אם גדלתי בתחושה הישרדות, כל חיי אהיה בתחושה כזו, גם אם בפועל יהיה לי כסף ואפילו הרבה, תחושת החוסר היא אשר תשלוט ותכתיב את חיי.

דוגמא מהקליניקה: מטופל בן 68 סיפר לי שאבא שלו שהיה עשיר מאוד, היה מזכיר בכל הזדמנות, לו ולאחיו את העובדה שכסף לא בא בקלות! בכל פעם שהיו מבקשים משהו ולא משנה מה הוא היה משתמש בדוגמאות כמו: אני צריך לסגור עסקאות כל השבוע כדי לממן את מה שאתם מבקשים.... האמונה המגבילה הזו, הרטט הזה נספג אצלו ואצל אחיו והיום גם בגיל 68 כשלא חסר לו כסף בבנק הוא סובל מחרדה כלכלית. איך מטפלים? באמצעות חיבור לילד הפנימי, באמצעות דמיון מודרך בשיטות שונות וכולן טובות למשל: שיטת המטאיזם וגלי גמא, שטיפה אנרגטית רגשית, תטא הילינג ועוד...


כך מצאתי את ההגשמה


כל חיי חיפשתי את הייעוד שלי, את המשהו הזה שידליק את הניצוץ בעיניי, את הדבר הזה שעבורו אקום בבוקר בשמחה ובתשוקה ואחרי הרבה מאוד חיפושים, דווקא כשהפסקתי לחפש, הייתי כבר מותש מהכישלונות דווקא אז מצאתי. נחשפתי לאירוע של מרחב מודעות, אירוע פותח תודעה בשם: " לצאת מהמטריקס". מה שתפס אותי זו האמירה שאין כלום בחוץ, והכוח בידיים שלנו! פריידי מרגלית ואלימור הניג באירוע נפלא שפתח לי את עולם המודעות והחזיר לי את הכח לחיי באמצעות בחירה מתוך מודעות.


היום אני מטפל בשיטת המטאיזם ושבטיפה אנרגטית רגשית של ד"ר נאדר בוטו ובעצם פיתחתי לעצמי את דרך הטיפול הייחודית שלי, אני מלווה אנשים בתהליך של התפתחות ועושה את זה מתוך שליחות ומודה על כל אדם שיש לי את הזכות לעזור לו/לה. אני מגשים את החזון שלי: לכל אדם מגיע חיים באושר בריאות ורווחה, גם באמצעות קורס התפתחות אישית בקבוצה קטנה, קורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות ובעצם לכל מי שמגיע אלי יש כמה מסלולי התפתחות שאפשר לבחור מהם, כל אחד/אחת מה שמתאים לו/לה. מסלולים להתפתחות תודעתית


מזמין אתכם לפנות אלי בכל שאלה והתייעצות, אני זמין לכם בווצפ, מייל, טלפון:

ניסים כדרך חיים: ראיון עם הילי וויט בוגרת קורס מרחב הכ"ח בשיטת המטאיזם:


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page