top of page

גלי גמא לריפוי והשימוש בהם בטיפול בשיטת המטאיזם ושטיפה אנרגטית

מאז ומעולם המוח ותפקודו מרתקים את האנושות, איך מתקבלות החלטות, איך הוא פועל? המדע מאוד מתקדם, קיבלנו כמה תשובות לשאלות שנשאלו, אך ישנן עדיין הרבה מאוד שאלות בלתי פתורות.



סוגי גלי המוח העיקריים:


המוח פועל בתדרים מסוימים, גלים במוח עובדים אחרת בהתאם למצב שבו אנו מצויים. כשאנחנו אומרים שהמוח נמצא בגלים מסוימים זה בעצם אומר שרוב גלי המוח פועלים בתדרים האלה.

ישנם ארבעה סוגים של גלי מוח עיקריים:

גלי בטא (14Hz-30Hz) רוב גלי המוח נמצאים בגלים אלה כאשר אנו במצב של ערות ומודעות מלאה. גלים אלה פעילים כאשר אנו מתנהלים מהחושים שלנו. אלה גלים מהירים.


גלי אלפא (7Hz-13Hz)

רוב גלי המוח נמצאים בגלים אלה כאשר אנו נמצאים במצב מדיטטיבי - במדיטציה. אלה גלים איטיים יותר, מאפיינים מצב של רפיון של הגוף והמוח.


גלי תטא (4Hz-7Hz)

גלים מאוד איטיים, אלה גלים שאנו מצויים בהם ממש רגע לפני שינה,

רגע לפני הירדמות. רוב גלי המוח נמצאים בגלים אלה כאשר אנו במצב של ערים ולא ערים (מכירים את זה שאתם חולמים שאתם נופלים ואז מתעוררים בבהלה? זה ממש זה!

כאשר המוח בגלים אלה אנו נעים בין ערות לשינה ולכן זוכרים וגם חשים לעיתים את החלום)


האיכויות והייחודיות של גלי גמא



גלי גמא פועלים בתדר של 30Hz ומעלה, מה שאומר שהם מהירים מאוד. במחקרים שהוצעו בארה"ב גילו שכאשר המוח נמצא בגלי גמא, הנוירונים במוח פועלים בסנכון, ישנו חיבור טוב יותר לחושים שלנו מה שמאפשר לנו תפיסת מציאות בהירה וצלולה הרבה יותר.

גלי גמא גורמים להפרשת כימיקלים במוח כמו: סרוטונין ודופמין, האחראים על תחושת הרווחה והשמחה, המאפשרת תחושת התעלות.


כאשר המוח מצוי בגלי גמא ישנה אפשרות למיצוי יכולות הסנכרון של המוח בין חלקיו השונים, תפיסת המציאות בהירה יותר וצלולה יותר מה שמאפשר עבודה תודעתית עמוקה יותר וכצ'ופר תחושות האהבה, חמלה וחסד מוגברות.


בטיפול בשיטת המטאיזם אני כמטפל משתמש בגלי גמא לשליחת פרוטוקולים מאיצי תהליכי למידה ישירות אל המטופל. הפקודות נשלחות בדרך כלל אל בלוטת האיצטרובל, אך לא תמיד. ישנם פרוטקולים שאשר נשלחים אל מקומות אחרים במוח לפי הצורך הספציפי.

דוגמאות לפרוטוקולים בשיטת המטאיזם:

פרוטוקול פוסט טראומה פרוטוקול צריבה (המשמעותי והעוצמתי מכולם)

אני משתמש בגלי גמא לסריקה מרחוק וריפוי אנרגטי כאשר אין הגבלה של מרחק בינו לבין המטופל. ניתן לקרוא כאן סיפור מהקליניקה על טיפולים מרחוק עם תוצאות מדהימות.




כאשר אני מטפל בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו, לצד הפעולות הפיזיות שיש בטיפול, אני מוסיף לשיטה ומשלב שימוש בגלי גמא להאצת שחרור חסימות אנרגטיות וריפוי כאב.


אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה שעולה: צח יצחקי מטפל ומנחה קבוצות התפתחות







תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page