top of page

מה זו שטיפה אנרגטית

טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו - הסבר אודות טיפול הדגל ברפואה האינטגרטיבית המאחדת. הגיע הזמן לשינוי פרדיגמה :)


שטיפה אנרגטית רגשית

כל סבל וכל מה שמפריע לנו בחיינו הוא תוצאה של שני דברים שמתקיימים בו זמנית: חוסר אנרגיה, רמת הסוללה שלנו בגוף נמוכה, והדבר השני: משבר לא פתור. משבר או משברים לא פתורים, זה אומר בעצם שעברנו אירועים בחיינו לרוב בילדות, שיצרו אצלנו תבניות חשיבה שלא משרתות. כל משבר ואירוע שעברנו ובשלב כל שהוא אנחנו זוכרים אותו, המשמעות היא שהוא השפיע עלינו וקיבלנו הזדמנות ללמוד ממנו ולצלוח אותו.

לקביעת תור לשטיפה אנרגטית לחץ/לחצי עלי דוגמאות לתבניות חשיבה שיצרנו לעצמנו מהילדות: כסף לא בא בקלות, מעליות/כלבים/חתולי מסוכנים אני לא ראוייה, לא רואים/לא סופרים אותי לא מגיע לי לאהוב,

שטיפה אנרגטית חוות דעת

לא מגיע לי שיאהבו אותי, וכו'...

רפואה אינטגרטיבית מאחדת של ד"ר נאדר בוטו ובראשה טיפול הדגל: שטיפה אנרגטית רגשית, מציע פתרונות במישור הפיזי: המלצות להעלאת חיוניות ותרגילים לשחרור מרידיאנים לפי משברים וטיפול אנרגטי משחרר (שטיפה אנרגטית)

שטיפה אנרגטית חוות דעת

כדי לפתור את המשבר. בטיפול עצמו אנחנו קודם כל מאפשרים חידוש וזרימת אנרגיה בגוף הפיזי. זה נעשה על ידי לחיצות בנקודות אנרגטיות ספציפיות כדי לחלץ מתוכן כאב ורגש, תוך כדי הזרמת אנרגיה וכשאנרגיה זורמת קורה משהו קסום, האנרגיה מניעה רגשות והרגשות הללו משחררות, מהנקודה הזו אפשר לעבוד על כל משבר שעולה ובאמצעות שיח, נבין את השיעור ובכך המשבר פיזית משתחרר מתחושת מועקה שתקועה בגוף, לתחושת הקלה ורוגע.

הטיפול בשטיפה אנרגטית משחרר מסטרס

וברוב כמעט מוחלט של הטיפולים בסוף הטיפול המטופל יתחבר למצב רוגע -

מצב של הרפייה נפשית. רוצים גם לחוות את הטיפול המיוחד? דברו איתי🙂 לקביעת תור לשטיפה אנרגטית לחץ/לחצי עלי



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page