top of page

פינקה את בעלה בשובר - קופון מתנה לשטיפה אנרגטית ביום ההולדת שלו

סיפוק גדול מאוד לקבל שיחת טלפון מאישה שרוצה לפנק את בעלה ולרכוש עבורו שובר מתנה, קופון מתנה ליום ההולדת שלו: סשן של שטיפה אנרגטית רגשית.

טיפול בשטיפה אנרגטית הוא טיפול מאוד מיוחד, עוצמתי ועוזר לשחרור מסטרס, שחרור מפחדים וטראומות מהעבר - גם מקרים שלא חשבנו שהם טראומה עבורנו, הגוף חשב אחרת ושמר את הטראומה בזיכרון התת מודע ובגוף עצמו.

נחזור

נחזור לאישה שהתקשרה וביקשה להזמין לבעלה שובר מתנה, היא שאלה האם אפשר שבעלה יגיע ולא ידע למה הוא מגיע,ב דרך כלל התשובה היא לא, מאחר והטיפול מאוד רגשי כדאי שהמטופל ידע מראש למה הוא מגיע, אבל במקרה הזה הבנתי שמדובר באדם עם קשר מאוד עמוק לגוף ולנפש, לכן הסכמנו והיא נתנה לו את הכתובת, את הטלפון שלי ואמרה לו רק שהוא הולך לטיפול לא קונבנציונלי.



הטיפול היה קסום ממש! אפקט ההפתעה הפתיע גם אותי, הוא התמסר ועבר תהליך של ריפוי התת מודע מטראומה ישנה והשתחרר מסטרס ולחץ שליווה אותו בחודשים האחרונים.


הנסיון הזה מביא אותי למסקנה שאפשר ומומלץ להפתיע ולעשות זאת בצורה נכונה. לאחר שתרכשו שובר מתנה לשטיפה אנרגטית תתקשרו אלי 0522777250 או שתשלחו לי הודעת ווצאפ - ישירות לווצאפ ואנחה אתכם.

זה יהיה נפלא, הבעל, האישה שלכם יודו לכם מאוד, כפי שאותה אישה סיפרה:

שובר מתנה לשטיפה אנרגטית

צרו איתי קשר ישירות לווצאפ


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page