top of page

שטיפה אנרגטית: תיאור תהליך הטיפול ולמי הטיפול מתאים


צח יצחקי שטיפה אנרגטית

טיפול בשטיפה אנרגטית, הסבר אודות השיטה: 💎טיפול מהפכני שמביא לשחרור הצטברות של פחדים/ חרדות וחסימות בגוף שנגרמו בעקבות משברים נפשיים, חשוב לצין שמשבר נפשי יכול להיות כביכול מאוד שולי ולא משמעותי במודע אבל מאוד משמעותי בתת המודע. טיפול בשטיפה אנרגטית מאפשר גישה לרבדים עמוקים של התת מודע שבדרך כלל ביום יום אין אליהם גישה. המטופל משחרר מטענים רגשיים המהווים מקור לבעיות הנפשיות והגופניות מתקופות שונות בחייו ובתהליך עצמו אחדיר אנרגיית חיים חדשה לגוף.

שיטת ריפוי ייחודית דרך עיבוד המשבר הנפשי בשיתוף עם המטופל ופתיחת מרכזי אנרגיה החסומים.

💎למי הטיפול בשטיפה אנרגטית מתאים:

הטיפול מומלץ הגילאים, כמובן שאופן הטיפול שונה ומותאם לכל גיל וגיל. שטיפה אנרגטית מומלצת לכל אדם מלבד נשים בהריון (משבוע 36 ניתן לעבור את השטיפה, יש להתיעץ עם רופא החל משבוע זה)

הטיפול לא מתאים לאנשים הסובלים מהפרעות פסיכיאטריות או מרמת חיוניות נמוכה מאוד.

הטיפול מתבצע על מיטת טיפולים, בשיתוף פעולה מלא של המטופל לאורך כל הטיפול, לכן יש צורך בתקשורת בריאה וברורה בין המטפל למטופל.


💎תיאור התהליך הטיפול בשטיפה אנרגטית:

נערוך שיחה מקדימה ולאחר מכן המטופל שוכב על מיטת טיפולים, בחלק הראשון של הטיפול המטופל נושם נשימות מודרכות, יש מגע בצמתים אנרגטיים בגוף (מעל לבגדים ולא במקומות אינטימיים) בשלב זה חלק ממטופלים יחוו חוויות רגשיות עמוקות, רעד, בכי וצחוק, תהליך חיובי המשחרר משברים נפשיים/חסימות/חרדות שהיו תקועות בגופו של המטופל.

במהלך השטיפה האנרגטית נלמד על עברו של האדם, משברים רלוונטיים שעודם תקועים בתוכו ונעבוד עם מה שיעלה ויחד נביא ריפוי ושחרור, נזרים אנרגיה לגופו דרך הידיים.

נסיים בשיחת סיכום, תובנות והדרכה לגבי המשך טיפול עצמאי חיוני. במהלך כל הטיפול אין שימוש בחומרים או שמנים כלשהם.


💎התגובה הרגשית מאפשרת למטופל להשתחרר בצורה משמעותית מפחדים/ חרדות וחסימות בגוף ולהכניס אנרגיה חדשה , אנרגיית חיים מחודשת הזורמת בגופו.


💎סשן של שטיפה אנרגטית מאוד מרגש ועוצמתי ומשתנה מאדם לאדם ובכל שטיפה שתעברו זה יהיה שונה, לכן מומלץ לעבור שטיפה אנרגטית בכל 4-6 חודשים כדי להשתחרר ולהזרים אנרגיה חדשה - כך אני כמטפל נוהג לעשות וממליץ למטופלי.

כמטפל אהיה עבורך באהבה, בחמלה גדולה ובהכלה מלאה בכל שלבי הטיפול 🙂

ניתן לקרוא תגובות וביקורות ממטופלים שחוו שטיפה אנרגטית (לא אנונימי!)


💎רוצים להכיר אותי יותר? קראו עלי כאן: צח יצחקי מטפל רגשי

💎ניתן ליצור קשר איתי ישירות מכאן





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page