top of page

כולם רוצים שיקשיבו להם ולא משנה באיזה טיפול מדובר!

מטופלים רבים שמגיעים אלי לטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית או טיפול בשיטת המטאיזם פשוט זקוקים להוציא, לדבר, לספר! במיוחד כשמדובר בפגישה ראשונה עם המטופלת ישנם מצבים רבים בהם השיחה תופסת זמן רב מהטיפול, אבל אגלה לכם סוד... השיחה עצמה היא חלק עיקרי מהריפוי שיבוא בהמשך :)

טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו


ברפואה האינטגרטיבית המאחדת של ד"ר נאדר בוטו, טיפול הדגל הוא שטיפה אנרגטית רגשית כאשר בתחילת הטיפול אקיים שיחה עם המטופלת, השיחה יכולה להמשך עד חצי שעה, אך לעיתים יש צורך להאריך בשיחה ולאפשר למטופלת להביע את מה שיש לה. השיחה היא חלק בלתי נפרד מהטיפול, חלק חשוב מאוד גם ביצירת אמון וקשר ביני לבין המטופלת. במקרים רבים המטופלים מגיעים לטיפול עם הרבה מאוד בעיות ורצון לפתור את הכל, התפקיד שלי הוא למקד ולהתמקד בנושא החשוב ביותר עכשיו, בזמן הזה! כאשר אנחנו ממקדים את הנושא ניתן לגשת לטיפול עצמו. אגב, אפשר לגשת לטיפול גם מבלי למקד או עם יותר מנושא אחד ולתת לטיפול למקד אותנו, זה פחות מומלץ אבל גם זה קורה ותמיד תמיד מדויק עבור המטופלת.


טיפול בשטיפה אנרגטית כולל שילוב של נשימות, לחיצות בנקודות צומת בגוף והזרמת אנרגיה, כאשר השילוב הזה עוזר להציף משברים לא פתורים מהעבר. המשבר יעלה ואנחנו יחד נעבד אותו ונשלים תהליך של למידה. במקביל נשחרר את התקיעות האנרגטית של המשבר בגוף באמצעות הלחיצות והנשימות.

טיפול עוצמתי שמנקה את הגוף ומקדם את ההתפתחות האישית של המטופל/ת. בנוסף המטופלים מקבלים כלי עיגון לעיבוד המשבר, לשינוי התדר שזה עתה קרה וחיבור אל המציאות החדשה שהקרינו בדמיון המודרך. חשוב לציין שנדרשים מספר טיפולים עד להשגת תוצאות.


טיפול בשיטת המטאיזם


טיפול בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית כולל בעיקרו שיחות, ללא מגע ולכן חשוב לציין שהמטרה שלי כמטפל בשיחות הללו היא לעזור למטופל להפוך למטפל הכי טוב של עצמו. נעשה את זה באמצעות תהליך של למידה באמצעות שיקופים, המטופלת תכיר את הדפוסים והמנגנונים שמנהלים אותה, יחד נביא את התת מודע אל המודע והיא תלמד לבחור אחרת מהאוטומט שמכתיב את חייה כרגע. הבחירה המודעת הזו נקראת גם התמרה אנרגטית, התמרות הם אשר יעזרו למטופלת ליצור לעצמה חיים טובים ומאושרים יותר, להחליף את המשקפיים שלה ואת הראייה שלה את החיים עצמם.


גלי גמא ככלי לריפוי והאצת תהליכי הלמידה


בשיטת המטאיזם אנחנו משתמשים בגלי גמא, כדי להעביר למטופלים פרוטוקולים מהפכניים שעוזרים להאיץ את תהליכי למידה והריפוי. דוגמאות לפרוטוקולים שכאלה ניתן למצוא בקישור: גלי גמא לריפוי


בטיפול בשיטת המטאיזם נדרשים לפחות 5-10 טיפולים כדי לראות תוצאות, המטאיזם הוא דרך חיים, המטופלים לומדים לחקור לבד את התת מודע שלהם ולהבין מה שם בחלק הלא מודע משחזר את עצמו שוב ושוב, זהו תהליך למידה מרתק - ממש כניסה אל מחילת הארנב :) רוצים להעמיק עוד? תמיד ניתן להצטרף למסלול האצה - לקורס מרחב הכ"ח קורס הדגל של מרחב מודעות בו מקבלים 28 תדרים אל התת מודע, 28 כלים שיעזרו להתפתחות האישית והתמודדות עם אתגרי החיים.


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page