top of page

שטיפה אנרגטית: חיבור בין הנשמה הגבוהה לגוף

שטיפה אנרגטית רגשית, בשיטה שפיתח ד"ר נאדר בוטו שאותו אנחנו התלמידים והמטפלים בשיטה מכנים "דוקטור אהבה"

היא שיטת טיפול מאוד עוצמתי שעוזרת להגיע לנבכי התודעה והנשמה ולרפא כאבים ופצעים עמוקים. במאמר הבא אביא את עיקרי שיטת הטיפול שהוא חלק מרפואה אינטגרטיבית מאחדת.



מתי מופיעה מחלה או כאב?


היום אנחנו יודעים שהקשר בין הגוף לנפש אחד הוא, כלומר כל דבר שקורה לנו בגוף יש לו קשר ישיר לאירוע רגשי שאנחנו עוברים היום או שעברנו בעבר, את עניין העבר חשוב להדגיש כי הרבה אנשים שואלים ולא מבינים איך יכול להיות שהופיע כאב או פציעה באיזור מסוים וההיבט הנפשי לא תואם את המציאות הנוכחית.

וכאן חשוב להזכיר שכל אירוע משבר, קושי, טראומה שעברנו בחיים מאז שהיינו בבטן של אמא, כל אירוע כזה נשמר בגוף ועצור בו באיבר הספציפי הרלוונטי. ולכן כאבים או פציעות ומחלות יכולות להופיע בהמשך החיים כאשר החיוניות יורדת. וזה המקום לציין את שני התנאים למחלה/כאב: חיוניות נמוכה ואירוע נפשי לא פתור (ולא חשוב עד כמה הוא נראה לכם משמעותי) למשל אדם שחש דחייה בילדות מההורים, או בהמשך כנער מנשים/גברים יכול לפתח בשלב מסוים פצעים בגוף ואף פסוריאזיס במקרים קשים יותר.

במקרה כזה מעלים חיוניות ובמקביל יש לעבד את המשברים של דפוס הדחייה שנצרב בתודעת האדם


שטיפה אנרגטית רגשית: ניקוי עמוק וייחודי


בטיפול ב- שטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו אנחנו מטפלים בעומק במשבר שעולה, מעבדים אותו ומייצרים זיכרון חדש ובריא מתוך הבנת השיעור שהמשבר זימן אותנו אליו.

הטיפול יתחיל בשיחה מקדימה כדי לדייק ולהציף את הבעיה שאיתה מגיעה המטופלת/המטופל אבל חשוב להדגיש כי גם אם אין נושא או בעיה הטיפול עצמו משחרר וישבו כטעינה לגוף ולנפש מאחר ואני מזרים אנרגיה במהלך כל הטיפול (הילינג)

הטיפול כולל נשימות מואצות כ- 7 דקות בשילוב נדנודה החלק העליון של הגוף ולאחר מכן נגיעות ולחיצות במרידיאנים (איזורים בגוף) בגוף בהם האנרגיה אצורה. הנגיעות מעל לבגדים ולא באיזורים מוצנעים

התגובות בטיפול משתנות מאדם לאדם ומטיפול לטיפול, הרעיון הוא לבוא משוחררים ככל הניתן הן מצפיה והן מביקורת ושיפוט עצמי ולהתמסר לטיפול עצמו, ברגע שזה קורה אפשר להגיע לריפוי של ממש!



מה הקשר לנשמה הגבוהה


בשטיפה האנרגטית נעבור את ארבעת שלבי החיים כאשר השלב הראשון הוא גירוי. בשלב הזה אנחנו מאפשרים לגוף להיות בסוג של טראנס ולכן יחד עם הלחיצות והנשימות קורה משהו קסום שמאפשר את המשך הטיפול וחיבור לנשמה הגבוהה של המטופלת, אותה נשמה של אור שבאה לחוות ורוצה ללמוד ולעבור את השיעורים כאן בעולם הזה בגוף הפיזי.

כולנו באנו מהאור ועוברים גילגולים ושיעורים, הנשמה הזו רוצה רק לחוות ואין בה קורבנות. בהמשך הטיפול בשטיפה נעבור את שאר שלבי החיים: התרחבות, התכווצות והרפיה וכאשר נגיע לשלב ההרפיה המטופלת תתחבר אל החזון שלה מתוך ריפוי הדפוס שעלה ומודעות אליו בהמשך.


כל מטופל/ת שמגיעה אלי יוצאת מהטיפול עם המלצות להעלאת החיוניות ועם שלל כלים להמשך הריפוי גם מחוץ לטיפול עצמו - ביום יום לפי הצרכים והיכולות המותאמים לו/לה. המטרה שלי היא תמיד לעזור למטופלים להיות המטפלים הכי טובים של עצמם, זה אפשרי, אני רואה את זה קורה בכל יום!


מזמין אתכם לדבר איתי ולקבוע:

צח יצחקי מטפל גוף-נפש ומנחה קבוצות להתפתחות אישית

0522777250








תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page