top of page

צ'קרת הבסיס - החשיבות בריפוי ואיזון

ניקוי ושחרור צ'קרת הבסיס מחסימות ורעלים באמצעות דמיון מודרך ומדיטציה

ריפוי צ'קרת הבסיס

פירוש המילה צ'קרה=גלגל אנרגיה, בעברית מרכז אנרגטי, יש לנו שבעה צ'קרות, מרכזים אנרגטיים שממוקמים בנקודות שונות בגוף וכל אחד מהם מכיל בתוכו איברים חיצוניים ופנימיים שונים הקשורים כמובן גם לכל מה שקשור לנפש.


הצ'קרה הראשונה שלנו: הבסיס

צבע: אדום

מיקום: מכפות הרגליים עד עצם הזנב, בלוטת האדרנל, כליות, עמוד השדרה, רגליים, היא כוללת את כל העצמות בגוף גם השיניים נכללות במרכז האנרגיה הראשון.

בצ'קרת הבסיס שלנו מתרכזת האנרגיה הקשורה לביטחון הבסיסי שלנו, מרכז זה מבטא את המקום שלנו בעולם, השורשיות שלנו המקום הבטוח שלנו כאן. ככל שהמרכז פתוח יותר נדע את הכיוון שלנו בחיים, נחווה שגשוג רוחני וחומרי בהגשמה. ככל ישנה תקיעות במרכז אנרגיית הבסיס נחווה תחושות של הישרדות, קושי בהגשמה ותקיעות בתחומים רבים בחיים כמו זוגיות, חשק לקום בבוקר, שמחת חיים וכול'.

כיצד ניתן לשחרר ולהזרים אנרגיה בבסיס? ניתן לעשות זאת כמובן ע"י מדיטציה מודרכת ושחרור פיזי על ידי תנועתיות שיכולה לכלות יצירה, ספורט, ריקוד וכול'.


חסימות במרכז האנרגיה הראשון


חסימות בצ'קרת הבסיס יכולות להתרחש ממש בילדות, כאשר אנו נחשפים למצבי הישרדות. זה יכול להיות בבית ולא רק, יתכן שאירוע מסוים נצרב בתודעה שלנו ויגרום לאמונה חזקה למשל בתחום החומרי:

כסף לא בא בקלות, ואז נחווה הישרדות כלכלית כאשר מרכז הבסיס חסום. למשל בתחום הביטחון העצמי: אירוע של פגיעה בביטחון, חווית נטישה וכד' יכולים להיצרב בתת מודע ולגרום לחסימה בצ'קרת הבסיס


ניקוי ושחרור צ'קרת הבסיס, מדיטציה מונחית:



אני מציע טיפול ייחודי לריפוי ואיזון מרכזי האנרגיה: שטיפה אנרגטית רגשית וגלי גמא לריפוי לפרטים נוספים לחצו עלי

רישום לשיעור מבוא ללא עלות לקורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות מכאן

לקריאת מסר השראה: ניקוי ושחרור צ'קרת הבסיס

תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page