top of page

שיטת טיפול FELL לשחרור מסטרס וכאבים

בלייב הבא, אני נותן המלצות להפחתת הסטרס, מסביר ומדגים שיטת טיפול מהירה לשחרור סטרס מהגוף שיטה שנקראת FEEL קיצור של: Fast Emotional Elaboration and Liberation אותה פיתח ד"ר נאדר בוטו. שיטה פשוטה שמאפשרת להציף רגשות, חוויות, כאבים ולשחרר אותם מהגוף ומהתודעה.

לצפייה בלייב שהתקיים ובהדגמת FELL שכל אחד יכול לעשות לעצמו לחצו: (ההדגמה מתחילה מ 8:30)


שיטת FEEL לשחרור סטרס

שיטה זו פותחה על ידי ד"ר נאדר בוטו, קרדיולוג ואבי שיטת רפואה אינטגרטיבית מאחדת

(כאשר שטיפה אנרגטית רגשית זהו הטיפול המוכר ביותר בשיטה) הייחודיות בשיטת ה FEEL היא בעצם הפשטות והמהירות שבה גם אנשים ללא הכשרה יכולים לשחרר מעצמם לבד את הסטרס, לחץ, רגש מסוים ואפילו כאבים. בלייב המצורף אני מדגים ומלמד את השלבים בשיטה, בצורה ברורה ובגרסה נוחה למי שלא מוכשר בטיפול. חשוב לציין שהטיפול אינו מחליף טיפולים עמוקים ותהליכיים, FEEL יכול לבוא כעזרה ראשונה כאשר עושים זאת לבד.




במידת הצורך ניתן לתאם איתי או אם מטפלים מוסמכים ברפואה האינטגרטיבית המאחדת על מנת לעבור את הטיפול בצורה מלאה ומקיפה, כאשר ברוב המקרים אחרי טיפול FEEL אנו ממשיכים את הטיפול ומבצעים שטיפה אנרגטית רגשית כדי להשלים את התהליך הטיפולי.

כאשר מטפל מוסמך מבצע את הטיפול ב FEEL הוא יכול להועיל גם במקרים של פוביות ופחדים מכל מני דברים כמו: פחד ממחטים, פחדים מכלבים, פחד מג'ויקים (מקקים), פחד ממעליות ועוד...


טיפול נוסף שקיים ברפואה האנטגרטיבית מאחדת הוא טיפול TTRT

קיצור של: Trans Temporal Regression Technique בטיפול זה אנחנו משתחררים מפחד מוות ומקבלים מסר לחיים.

כאן ניתן לקרוא עוד על: טיפול טבעי בפוביות


מוזמנים לשאול ולדבר איתי: צח יצחקי מטפל ומנחה 0522777250


עוד קישורים מעשירים:


🌿הרצאה על גלי המוח והקשר שלהם לזימון מציאות וריפוי עצמי



🌿10 שעות של תדרי סולפג'יו לריפוי הגוף והנפש




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page