top of page

סולפג'יו: סולם תדרי מוזיקה מרפאים

תדרי הסולפג'יו הם תדרי מוזיקה עתיקים מאוד שחזרו והתגלו שוב בעשורים האחרונים. הסברה היא שעוד בימי בית המקדש ניגנו בתדרים אלה. לתדרים סגולות ריפוי של ממש ועזרה לטרנספורמציה ושינוי רגשי. במהמר הבא נפרט על היתרונות של כל התדרים.

בניסויים שנערכו ראו איך חשיפת תאי DNA למוזיקת התדרים מאפשרת ריפוי של ממש בתאים. באפשרותכם להאזין ליותר מעשר שעות של מוזיקת תדרי סולפג'יו

ריפוי של ממש לגוף ולנפש כאשר לא חייבים להשתמש באוזניות, אלה רק להיות חשופים למוזיקה עצמה. התדרים שתולים מתחת למוזיקה, לעיתים אף נשמע אותם בצורה של צפצוף קל. הטראקים נערכו על ידי צח יצחקי




עשרה תדרי הסולפג'יו הנפוצים


אלה הם 10 תדרי הסולפג'יו והיתרונות הנלווים אל כל אחד מהם:

- 174 הרץ: מפחית כאב ומתח, יוצר בסיס יציב להתפתחות התודעה

- 285 הרץ: מסייע בריפוי רקמות ואיברים.

- 396 הרץ: עוזר בשחרור פחד ואשמה.

- 432 הרץ: פותח את האינטליגנציה הרוחנית וחיבור לטבע.

- 417 הרץ: מקל על טרנספורמציה ושינוי חיוביים.

- 528 הרץ: מתקן DNA ומקדם טרנספורמציה וניסים, מכונה גם תדר האהבה.

- 639 הרץ: משפר מערכות יחסים ומקדם הרמוניה.

- 741 הרץ: מסייע לביטוי עצמי והתעוררות אינטואיציה.

- 852 הרץ: מסייע בהארה וחיבור רוחני.

-963 הרץ: מכונה גם התדר האלוהי, חיבור עם החיבור לאור ולמצב הטבעי ביותר שלנו


בשנים האחרונות חלה התעוררות ועניין מחודש בסגולות הריפוי של צלילים ומוזיקה. בין השיטות השונות, סולם תדרי הסולפג'יו זכו להכרה בפוטנציאל שלהם לקדם הרפיה, איזון ורווחה כללית. ניסויים ומחקרים רבים שנעשו בגרמניה ויפן הראו את ההשפעה החיובית שיש בחשיפה למוזיקת תדרי הסולפג'יו. חמש דקות בלבד של חשיפה וכבר הגוף יתחיל להגיב בצורה חיובית ולכן מומלת כמה שיותר להאזין, אפשר להשמיע אותה ברקע ותהייה לה ההשפעה על הגוף והנפש שלנו.





סיכום:

אנשים רבים מוצאים שסולם תדרי סולפגיו הם כלי מועיל להרפיה ולרווחה, חיוני להבין שההשפעות שלהם עשויות להשתנות מאדם לאדם.


תדרי סולפג'יו מציעים גישה ייחודית ומסקרנת לריפוי הגוף והנפש, איזון ורווחה כללית. אשמח שתבחרו לחקור את היתרונות שלהם באמצעות האזנה לטראקים שיצרתי,ולשלב אותם בתרגולי מדיטציה, או כמוזיקת רקע. לכוחו של הצליל יש פוטנציאל לשפר את חייכם ברמות שונות. אמצו את המסע ותנו לעולם המדהים של תדרי הסולפג'יו לעזור לכם להגיע למצב של הרמוניה, גילוי עצמי ושלווה פנימית. חשוב לציין כי האזנה לתדרי סולפג'יו אינה מהווה כתחליף לכל טיפול. במקרים של בעיות רפואיות בנוסף להאזנה, מומלץ לפנות לייעוץ והכוונה מקצועיים.





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page