top of page

שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו -המלצות

זכות גדולה לעזור לאנשים, להיות שם עבורם ברגעים שהם הכי צריכים מישהו שיכוון.

לעזור לשחרר ולפתוח משהו שתקוע שנים רבות.

שטיפה אנרגטית כמו אתחול מחדש

המטופלת ששלחה את ההודעה הבאה, בת 34 סיפרה שהיא בתהליכי טיפולים מסוגים שונים כבר מספר שנים. הרגישה שצריכה עוד משהו שישחרר, שיפתח משהו חסום - ממש קשה היה לה להסביר במילים וזה בהחלט מובן, קוראים לזה אינטואיציה :) מאוד אהבתי את הניסוח שלה לתחושה אחרי שטיפה אנרגטית של "אתחול מחדש" אני אוהב לתאר את הטיפול כריסטארט ותכנות התת מודע

המטופלת הזו הגיעה אלי לטיפול בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו דרך קבוצת המסרים בטלגרם בקבוצה אני מפרסם מדי בוקר מסר השראה מעצים ופותח תודעה.


הטיפול היה עוצמתי ורגשי מאוד, במהלך הטיפול היא הצליחה לשחרר שליטה, למרות שזה אחד מהדפוסים שלה! שיטת הטיפול הייחודית מאפשרת זאת, שילוב של מגע ודמיון מודרך הביא לתוצאה שרצינו: שחרור הפקק ואתחול מחדש ממש כפי שהמטופלת תארה במילים שלה וחיבור פנימה אל מקומות שבדיוק שם היה צורך בריפוי של הנפש.


שטיפה אנרגטית זהו טיפול הדגל בשיטת רפואה אינטגרטיבית מאחדת של ד"ר נאדר בוטו. היא בהחלט לא השיטה היחידה, אנחנו משלבים בטיפול שיטות נוספות: Feel שיטה לשחרור מפוביות ופחדים TTRT שחזור גלגולים על מנת לנקות וללמוד שיעורים מגלגולים קודמים שמשפיעים בהווה


מטופלים רבים באים לטיפול בשטיפה אנרגטית וממשיכים לשלב טיפולים בשיטת המטאיזם

מבית מרחב מודעות (פריידי מרגלית) בשיטה הזו מקבלים כלים מעשיים לחקור את התת מודע ולהחזיר את הכח לידים שלנו. המטופל הופך להיות החוקר, והמטפל הכי טוב של עצמו.




מזמין אתכם להתייעץ איתי


שמי צח יצחקי מטפל מוסמך בשטיפה אנרגטית רגשית, בשיטת המטאיזם ואקסס בארס ומנחה קבוצות להתפתחות אישית - קורס מרחב הכ"ח


עוד המלצות על טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית:








תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page