top of page

שחרור מאירוע טראומתי

סיפור מרגש מהקליניקה:

"הכל הוביל אליך, מרגיש שקיבלתי קריאה להגיע לכאן, מקווה שאתה תצליח לשחרר אותי מהטראומה הזו, כשאני מדבר איתך אני לא פה, אני שם עדיין 11 שנים אחורה באירוע"

הגיע בחור מקסים בתחילת שנות ה- 30 לחיו, עם סיפור מעט שונה מהסיפורים שבדרך כלל מגיעים אלי (אתגר חדש זה תמיד מרגש) נכנס לקליניקה נחוש מאוד, נראה שיודע לאן בדיוק לאיזה טיפול הגיע. סיפר שעבר לא מעט טיפולים, התנסה בעבר גם בטיפול ב- שטיפה אנרגטית אצל קולגה - מטפל מעולה, ובכל זאת סיפר שמשהו קרא לו להגיע אלי, ובמילים שלו: "הכל הוביל אליך, מרגיש שקיבלתי קריאה להגיע לכאן, מקווה שאתה תצליח לשחרר אותי מהטראומה הזו, כשאני מדבר איתך אני לא פה, אני שם עדיין 11 שנים אחורה באירוע"


בנקודה זו חשוב לציין שכל טיפול בשטיפה אנרגטית שונה מאדם לאדם וגם כאשר אותו אדם חוזר ועובר את הטיפול שוב, הוא לא יהיה אותו דבר. חשוב לחזור ולבצע את הטיפול בהתאם לצורך. גם כאשר לכאורה הכל בסדר השטיפה האנרגטית מאוד מומלצת. לא פעם אנשים שמגיעים כאשר לכאורה אין סיבה, מוצאים סיבה מאוד משמעותית תוך כדי הטיפול. זהו טיפול עמוק מאוד שלעיתים קרובות מציף את מה שמפריע לנו גם ברמת הלא מודע (תת מודע אם תרצו) אנחנו מזרימים אנרגיית חיים, משחררים סטרס גם אם הוא ברמה נמוכה הוא עדיין קיים וכמובן שבסוף השטיפה יש את שלב ההתעלות, רבים מהמטופלים מחכים ובאים עבורו. בשלב הזה של הטיפול אפשר לזמן מציאות רצויה - בשלב הזה הכל אפשרי :) מטופלים שבאים לשטיפה כדי לעוף אנחנו מתקדמים בחיינו, אנחנו מגיעים במוכנות שונה לכל טיפול וכנראה שהקריאה שקיבל - להגיע אלי לטיפול דווקא עכשיו הייתה מאוד מדויקת, סוג של תקשור.


חוזרים לטראומה ומביאים לריפוי


הטיפול מתחיל בשיחה קצרה, אנחנו מדברים על ההווה, על העבר - בעיקר על הילדות, כדי להבין מה הרטטים/רגשות שעיצבו אותו וכמובן עיצבו גם אמונות מגבילות. בשלב מסוים הוא מספר על הטראומה, אנחנו מעבדים אותה באופן קוגניטיבי, כלומר במודע, אבל העבודה העיקרית עדיין לפנינו, כדי להביא לריפוי אמיתי עלינו להגיע לרבדים עמוקים יותר, וזה יקרה בדרך כלל במהלך השטיפה האנרגטית.

ישנם מקרים רבים שאנשים מגיעים כדי לטפל בטראומה ולמרות שבשיחה המקדימה אנחנו מציפים אותה, בשטיפה האנרגטית הטראומה לא עולה, עולה משהו אחר. מה שעולה בשטיפה עצמה יהיה שורשי יותר ודחוף יותר לטפל בו. לעיתים קרובות הדבר הזה שעולה בשטיפה הוא הגורם שהביא לטראומה, שהרי כל סבל, כל טראומה שעברנו היו לצורך למידה והתפתחות וכשזה מאוד קשה והסבל גדול זה קורה כאשר לא הבנו את השיעור לפני כן ולכן זה מגיע "עכשיו" בווליום גבוהה יותר, בעוצמה גדולה יותר על מנת שהפעם שנזוז, כדי שנבחין ונעשה שינוי.


כדי להגיע לריפוי מלא נעזר בדמיון מודרך


במקרה הזה הטראומה עלתה גם בשטיפה, ולכן נטפל באירוע באמצעות לחיצות בנקודות מתאימות בגוף ונעזר בדמיון מודרך. דמיון מודרך בשילוב נגיעות ולחיצות מביא לתוצאה לא פחות ממדהימה, כאשר אנחנו מלמדים את המוח משהו חדש, מתוך הגילוי: המוח לא מבדיל בין מציאות לדמיון - עבור המוח מה שאנחנו מדמיינים זו המציאות עצמה. (צפו בוידאו שממחיש זאת, בהמשך הכתבה)


השלב הזה מאוד חשוב, אני כמטפל מכיל הכל, ממש הכל מותר!

כדי להביא לריפוי צריך לעבור בכאב הכי גדול, חלק מהאנשים בוכים, יש שכועסים מאוד ולכן צועקים ואף מכים את המיטה, ויש שעוברים את התהליך ללא התגובות הפיזיות המתוארות, אלא פשוט עוברים זאת במוחם בלבד וזה בסדר גמור. לאחר שמסתכלים לכאב בעיניים, אפשר להתקדם לעבר הריפוי עצמו, חלק מרגש במיוחד בו אנחנו לומדים את השיעור מהטראומה ומתוך ההבנה מביאים לריפוי המקום הכואב.


בסוף הטיפול שולפים מסר

אפשר לבחור מסר מקלף, יש ברשותי מספר חפיסות קלפים. ואפשר לבחור מסר אקראי מתוך 170 מסרי ההשראה שכתבתי ונמצאים באתר הווב(אפליקציה שאין צורך להוריד) הבחור בחר להיכנס לאפליקציה, לפני כן ביקשתי שיתכוונן למסר אותו רוצה לקבל וילחץ על כפתור: בחירת המסר, וזה מה שהוא עשה. מבין 170 המסרים במערכת, המסר שיצא לו היה מדויק למה שביקש, הוא ביקש לדעת האם אחרי הטיפול הוא השתחרר מהתקיעות מאותו אירוע טראומתי. שם המסר שיצא לו הוא :"לראות את האור בחושך" אין יותר אור ומדויק מזה. אתם גם יכולים לבחור מסר השראה ממש עכשיו ובכל זמן שתרצו, על יד כניסה לעמוד המסרים: בחירת מסר השראה


רוצה לחוות שטיפה אנרגטית רגשית? לחץ/לחצי כאן דמיון מודרך - הסבר אודות ניורוני מראה. אם אני מדמיין משהו, מבחינת המוח זו מציאות:

נפתח הרישום לקורס התפתחות אישית: מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות (פריידי מרגלית) בהנחייתי לפרטים לחצו עלי




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page