top of page

פירוש למסר מס 1: כנות והסרת מסכות


מסר השראה מצח

קוראים יקרים, לפניכם הסבר ופירוש למסר מספר 1: "כנות והסרת מסכות" חשוב לציין שמסר זה כולל גם מדיטציה בליווי חליל צד שניגונה של הגר דגן הנפלאה.

במסר זה הינכם נדרשים להיות כנים עם עצמכם עד הסוף! ממש להסיר מסכות גם גלפי עצמכם ולפעמים זה לא קל. כאשר ישנו הרגל מסוים לעטות מסכה כלפי חוץ לרוב המסכה נשארת ואנחנו ממשיכים להסתיר גם מעצמינו. כנות פנימה הכרחית בדרך לאותנטיות מלאה פנימה והחוצה.


לכן במסר זה אני ממליץ לעשות פעולה של ממש - לגשת אל מול המראה להביט בעצמך ולהגיד את אותו דבר שמוסתר מאחורי מסכה ולא משנה מה זה הדבר הזה, אתן דוגמאות אפשריות: "אני חושב שאני לא ראוי אבל כלפי חוץ מפגין ביטחון מופרז" "אני לא באמת אומר לאנשים מה שאני חושב" וכול....

במידה ואתם עומדים מול הראי ואתם באמת לא מוצאים הסתרה בחייכם - שאפו! הללויה!! אתם באותנטיות מלאה🙏

מסר מספר 1: כנות והסרת מסכות

בסימן של כנות והסרת המסכות - קודם כל פנימה עם עצמך. קחי דקה, עצמי עיניים, חשבי איפה ובמה את לא כנה עם עצמך עד הסוף. הסירי חומות הגנה אין צורך. את היחידה שתראי את האמת בשלב הזה, הרפי מכל מאמץ להסתיר מעצמך. החליטי להגיד לעצמך את האמת, עמדי מול המראה והגידי את זה, לא לוותר, לעשות את זה ולהגיד מספר פעמים!

אין לך מה להגיד? חקרת פנימה ומצאת שהכנות אצלך שולטת גם בפינות הנפש? הללויה לאותנטיות!

זה הצעד הראשון לאותנטיות, לקבלה עצמית, לאהבה עצמית! זכרי! כשתהיי כנה עם עצמך היקום יהיה כן איתך.


💎 אני מבצע טיפולים בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו בשילוב אימון - טיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית.

💎 סדנאות עומק - לימודי תודעה בקבוצות: כ"ח תדרים 💎 ליצירת קשר מהיר דרך ווצאפ לחצו עלי

💎 0522-777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page