top of page

פיברומיאלגיה (דאבת שרירים): סיפורה של מאיה בדרך להחלמה בעזרת התודעה

פיברומיאלגיה, או בעברית דאבת שרירים זו מחלה כרונית שמאופיינת בכאבים בשרירים, עייפות עד תשישות. הכאבים יכולים להתבטא בדרגות שונות ובמקומות שונים בגוף. אני מביא כאן את סיפורה של מאיה ניסים, בחורה אמיצה מאוד שהחליטה לשתף בסיפורה האישי כדי לתת השראה ולעזור לאנשים שהיו במצבה להחלים.

הרפואה הקונבנציונלית לא נותנת מענה ראוי לפיברומיאלגיה לכן בשילוב טיפולים אלטרנטיביים: שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו וטיפולים בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות מאיה הצליחה להרים את עצמה, לחזור ולתפקד אחרי 20 שנה של כאבים ושנתיים קשות במיוחד בהם הפסיקה לעבוד.


שיחת לב אל לב עם מאיה ניסים שהחלימה מפיברומיאלגיה:


חשוב לציין להבין שכדי להחלים המטופלת צריכה לרצות מאוד, אני כמטפל אתן את כל הכלים הטיפוליים והרגשיים אך בסופו של דבר זו תהייה בחירה יום-יומית שלך לבחור כל פעם מחדש ודווקא כשיהיה הכי קשה (בעזרת הכלים שתקבלי)


חוות דעת על שטיפה אנרגטית רגשית:



פיברומיאלגיה


כאשר קיים סטרס מתמשך הוא גורם לירידה משמעותית ברמת החיוניות של יתרת הכליה,

כתוצאה מכך רמת הקורטיזול הולכת ויורדת, מקור האנרגיה לשרירים הולך ויורד, מאגרי האנרגיה לשריר אוזלים והשרירים מתחילים לסבול,

זו הסיבה שישנה רגישות יתר לכאב ולהתכווצויות.


בעזרת שילוב של טיפולים בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו וטיפולים בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית ניתן להחלים גם מפיברומיאלגיה








תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page