top of page

מדיטציית יציאה לאור, לגעת בהצלחה


מדיטציה למסר השראה

תארו לכם עולם שבו אתם בטוחים בעצמכם עד כדי כך שאתם עושים מחר בבוקר, בדיוק את מה שאתם הכי מפחדים ממנו היום. ממש כך, וכדי שזה יקרה יש רק כמה עניינים שעלינו לדבר עליהם😉

זה אפשרי! ואך אני יודע את זה? מעצמי... פחד קהל תמיד היה אישיו, לא ראיתי את עצמי מדבר מול מספר אנשים, בטח לא מעביר סדנה חד פעמית כמו סדנת לידה מחדש שיצרתי ויותר מכך - לא תיארתי לעצמי שתוך זמן קצר יחסית אנחה סדנת עומק, אעביר קבוצה של אנשים תהליך ארוך שנמשך 28 מפגשים! ולכן... חברים וחברות יקרים ויקרות זה אפשרי, הכל אפשרי :)

על אמונות מגבילות ודפוסים


מאז שאנו ילדים ספגנו וספגנו אמונות מגבילות, דפוסים ומנגנונים שמנהלים אותנו, הם הם העומדים כחוצץ בנינו לבין הגשמת החלום של כל אדם - להיות מאושרים. אמונות כמו: כסף/שום דבר לא בה בקלות, אני לא מספיק טובה, לא מספיק ראוי, אני צ'ק בלי כיסוי, וכול... הבנתם כבר את הרעיון...

מדיטציית המסר "לצאת אל האור" תביא אתכם לנקודה שבה תדמיינו ותחושו את ההצלחה, איך זה להגשים את החלומות ומצד שני תראו מה מגביל אתכם ומה מונע מאותם חלומות להתגשם במציאות שלכם.


זהו, דיברנו מספיק... הרכיבו אוזניות (מומלץ) מצאו מקום שקט שלא יפריעו לכם ושמעו את המדיטציה. מוזמנים לשתף את הפוסט בפייסבוק או בקבוצות ווצאפ, הנה קישור מקוצר: https://bit.ly/376KaQF מדיטציית מסר מספר 18: "לצאת אל האור" (תודה על התגובות הנפלאות למדיטציה, חלק מכם כתב ממש בוידאו ביוטיוב, תודה)

קורס התפתחות אישית: מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות (פריידי מרגלית) לפרטים לחצו עלי




מפגש "לידה מחדש" שילוב של ריברסינג ושטיפה אנרגטית בקבוצה - ניקוי עמוק ושחרור יוצא מהכלל!

תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page