top of page

מדיטציה: לצאת מהגוף ולעוף (מסר 21)


עד גיל 42 בערך הייתי אדם מאוד חומרי ולא מחובר בכלל לרוחניות.

לגבי מדיטציות...? זה היה כל כך רחוק ממני, ממש שמיים וארץ :) ואז קרה משהו שהוא לא פחות ממדהים מבחינתי: מישהו הצליח להסביר ולחבר לי את החומר והרוח ביחד וזה פתאום נשמע הגיוני, הרגשתי שממש מצאתי את אלוהים! מצאתי את התשובות מבלי לחזור בתשובה כפי שמכנים זאת, אבל מבחינתי זה לגמרי זה. מצאתי את הדרך לראות את הייעוד שלי ולהגשים אותו (שזה לא פחות חשוב!) על הדרך שלי להגשמה ואל המעבר, תוכלו לקרוא כאן: הסיפור האישי שלי

הגיעו אלי מסרים וקריאה לעורר השראה

מסרים החלו להגיע והרגשתי צורך עז לכתוב, פשוט לכתוב כמו לעשות Download לא לגמרי הבנתי את הכל, אבל זרמתי עם מה שמגיע, ידעתי שיגיע היום בו אבין יותר. היום הבנתי שהמסרים כל כך עמוקים, יש להם רבדים על רבדים וכל אחד שמקבל מסר וקורא מפרש אותו קצת אחרת ומקבל ממנו השראה לכיוון שהוא צריך באותו הזמן - זה ממש מפעים לראות את זה בכל פעם מחדש ולקבל תגובות מאנשים.

"אל האינסוף ומעבר לו"

מסר השראה: "כתר ראשך קורא לך להתחבר", מזמין אותך להתחבר אל המעבר לגוף הפיזי, אל מעבר לחומר. היום אנחנו כבר יודעים שיש "מעבר" החל מעדויות של אנשים שחוו מוות קליני וחזרו ועד לחוויות אסטרליות באמצעות מדיטציות שלוקחות את התודעה למקומות גבוהים מאוד - או עמוקים מאוד אם תרצו (בסוף הכל נמצא בנו)

לפעמים זה יכול להיות מאתגר לשחרר את השליטה, לשחרר את הגוף ולעוף בתודעה. ומה בנוגע למה שרואים במדיטציות? צריך להאמין למה שרואים, למה שהמוח משדר לנו כי עבורו זו מציאות. ישנם לא מעט אנשים שמבטלים כל דמיון וכל דבר שהם רואים בטענה שזה: "מומצא" ובכך מפספסים את החוויה האסטרלית, הם


פשוט לא משחררים אחיזה. לאותם אנשים אני אומר: "ממציא" מהמילה: "מציאות" זה מה שהמוח שלך משדר לך ועבורו זו מציאות - תזרום איתו, כי האחיזה מייצרת תקיעות :)


מדיטציה למסר השראה מספר 21 מזמין אתכם לעלות ישר מעלה, להשאיר את הגוף במקום מוגן להשתחרר ממנו ולעלות לסיור אי שם בשדה הבריאה. האם אתם מוכנים לשחרר אחיזה ולעוף? אם כן, מצאו מקום שקט שלא יפריעו לכם, חובה להרכיב אוזניות וקדימה לעוף!

מוזמנים לשתף אותי בחוויות


0522777250



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page