top of page

למה העייפות משתלטת עלי? 5 טיפים להגברת החיוניות והאנרגיה שלנו

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר כבר עייפים, בקושי יכולים לקום מהמיטה לעוד יום גדוש עם המון משימות🥱

שלא לדבר על המשך היום, בהפסקת הצהריים יש כבר צורך לשים את הראש לכמה דקות, לעצום עיניים ובסוף יום העבודה כשחוזרים הבית, בעצם רק מתחילים את היום עם המשפחה וילדים למי שיש... ואו איך שורדים יום אחר יום ככה מבלי לקרוס?

העלאת החיוניות

חמישה טיפים להגברת האנרגיה, העלאת החיוניות


🍁לא משנה בני כמה אתם, חשוב שתהייה תשוקה, שיהיה חשק, שיהיו סיבות לקום בבוקר! שאלו את עצמכם: האם אתם עושים את מה שאתם אוהבים? האם אתם בהגשמה? מה אתם עושים ואתם לא אוהבים

ובעצם מה אתם עושים מתוך ריצוי וחוסר ברירה? האם אתם בזוגיות טובה, האם אתם מקבלים ואוהבים את עצמכם? חשוב להכיר ולקבל גם את החלקים הפחות טובים שלנו, מתוך הבנה שעצם הקבלה העצמית שלנו תאפשר התפתחות אישית מתוך מודעות גבוהה.

מצאתם שאתם בחוסר הגשמה? הזוגיות לא משהו? מרגישים תקיעות? הכנסו ובחרו מבין מסלולי ההתפתחות האישית את המסלול שמתאים לכם:


🍁מה הם מגבירי השמחה שלכם? שמחה מגבירה חיוניות. חשוב שהגוף ייצר ויפיק את הורמוני השמחה הטבעיים. הורמוני השמחה הם: דופמין, סרוטונין, אוקסיטוצין (הורמון האהבה) ואנדורפינים (משככי כאבים טבעיים) מצאו את הדברים שמשנים לכם את מצב הרוח, משנים את התדר שלכם, זה יכול להיות כל דבר: מוסיקה טובה, יש אנשים שריקוד משחרר ומגביר אצלם את השמחה, סרט טוב, ספורט מכל סוג וכול'... הקפידו להשתמש במגבירי השמחה שלכם בצורה קבועה כדי לשמור על החיוניות והאנרגיה שלכם.


🍁העלאת החיוניות הפיזית של הגוף: לכל תא ותא בגוף שלנו יש אנרגיה (חיוניות) שנמדדת במילי וואלט. כאשר אנחנו ועושים פעילות ספורטיבית למשל, אנרגיה (חיוניות) נלקחת מהגוף ומהתאים עצמם, אם כך מאיפה אנחנו מקבלים אנרגיה חזרה לגוף? הגוף שלנו זקוק לאוכל מזין, חשיפה לשמש וכמובן שעות ואיכות השינה שלנו תשפיע על האנרגיה של התאים בגוף.

הכנסו לקישור הבא וקראו כיצד להעלות את החיוניות בגוף, המלצות מוכחות להעלאת החיוניות באדיבותו של ד"ר נאדר בוטו, רופא וקרדיולוג שחוקר את נושא הגוף והנפש למעלה מ 35 שנה תוכלו למצוא גם תרגילי יוגה לשחרור מרכזי האנרגיה בגוף.


🍁הקשר בין גוף ונפש: כל משבר נפשי שעברנו בחיים מהרגע שבאנו לעולם, גרם לירידה באנרגיית הגוף באיבר מסוים. משבר יכול להיות גם משהו שנתפוס אותו כשולי אבל כילדים היה מאוד משמעותי למשל: ילדה שהייתה קשורה לבובה שלה והבובה התיישנה ונזרקה, הילדה חוזרת הביתה מהגן והבובה כבר לא נמצאת - זהו משבר שהילדה חווה. דוגמא נוספת: ביקורת מצד ההורים על כשלון במבחן או יותר מאוחר בבגרות ביקורת עצמית על קושי להתקבל לעבודה, במקרה הזה תלקח אנרגיה מהמעי הגס למשל...

כהמשך להמלצה להעלאת החיוניות,

מאוד מומלץ לעבד את המשברים שעברנו בחיים,

להכיר את הדפוסים והמנגנונים שלנו וללמוד את השיעורים מהם.

כאשר אנחנו לא מעבדים את המשברים הם חוזרים וביתר שאת. דוגמא מהקליניקה: מטופל שמספר איך בגיל 35 חלה בסרטן במעי הגס, העלה את החיוניות והתגבר על המחלה באמצעות הרפואה הקונבנציונלית, אך לא נתן את דעתו לפן הנפשי מצא את עצמו בגיל 45 שוב מתמודד עם הסרטן שחזר והפעם תוקפני וחמור יותר.

לכן כדאי מאוד להבין מה הסיבה הנפשית, מה המשבר מאחורי כל מחלה.

ניתן לעשות זאת באמצעות טיפול בשטיפה אנרגטית טיפול בשיטת המטאיזם או בקורס התפתחות - קורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות (פריידי מרגלית)

בכל הדרכים הללו המטרה היא שהמטופל יקבל כלים וילמד לטפל בעצמו, המטופל הוא מהטפל הכי טוב של עצמו כאשר המטפל/המנחה הוא מכוון ומלמד את הדרך,

תמיד בהבנה, חמלה ואהבה גדולה.


🍁טיפ חמישי: מומלץ לפתוח ולסיים את היום במדיטציה. מדיטציה מאפשרת כניסה פנימה והשקטה של גלי המוח רגע לפני שמתחילים את היום ובסיום היום.

מדיטציה קצרה לבוקר לגברים ולנשים: מדיטציית בוקר טוב

מדיטציה לשינה טובה ואיכותית: מדיטציית לילה טוב

ביצוע של שטיפה אנרגטית עצמית משפרת משמעותית את השינה


שמי צח יצחקי ואני מטפל גוף-נפש בשיטות: רפואה אינטגרטיבית מאחדת של ד"ר נאדר בוטו (שטיפה אנרגטית רגשית) שיטת המטאיזם של פריידי מרגלית (מרחב מודעות) הכרה ושליטה על התת מודע ומנחה קורסים וסדנאות: קורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות

אשמח לענות על כל שאלה ולייעץ ללא עלות.


סרטונים וראיונות מעוררי השראה

ראיון עם הילי וויט, בוגרת קורס מרחב הכ"ח שמספרת איך חייה השתנו בעקבות הקורס ואיך התגברה על אירוע רפואי לא פשוט:


על טיפול בשיטת המטאיזם, הכרה ושליטה על התת מודע וראיון עם לירוי שמספרת כיצד טיפול בשיטה שיפר את איכות חייה בצורה משמעותית:


🎁מתנה! מדיטציה לשחרור כעסים וחיבור לחמלה ואהבה:


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page