top of page

יש דבר כזה - פחד מהצלחה! סיפור מהקליניקה

זה נשמע לא אמיתי, אפילו קצת הזוי: "פחד מהצלחה" הרי כולנו רוצים להצליח! במודע, כולנו רוצים לגעת בהצלחה ולהצליח להנות ממנה. אבל מה עם בחלק הלא מודע שלנו יש אמונה מגבילה שגורמת לנו להכשל בכל פעם שאנחנו רגע מנגיעה בהצלחה הגדולה?


שטיפה אנרגטית - שלב ראשון בטיפול


הגיע לטיפול בחור בן 46 סיפר על תחושת החמצה תמידית, ממש נוגע בהצלחה רואה אותה ואז הכל מתפרק. היה לי ברור שיש כאן פחד מההצלחה ולכן למרות שהוא אינטיליגנטי ומוכשר מאוד הוא לא מצליח... להצליח לממש את הפוטנציאל האדיר שלו. בשלב הזה אנחנו רק מדברים, אני לומד להכיר את האדם שמולי ועדיין לא מגיעים למסקנות. תמיד עדיף להמתין לאחר השטיפה כדי לשקף למטופל את מה שאני רואה כבר בהתחלה, זאת על מנת שהוא יבין זאת דרך החוויה שעבר בשטיפה.


הסבר כללי:

בתחילת כל טיפול נערוך שיחת היכרות קצרה, היא לא חייבת להיות מכוונת לנושא מסוים, להיפך מה שעולה תמיד מדויק. סיבות הטיפול שונות ומגוונות, יש שבאים בגלל בעיות רפואיות, כאבים, מחלות וכול'.. יש שבאים בגלל תחושות של תקיעות, חוסר חשק לחיים, פחדים וחרדות וכול'... חשוב לי שתרגיש.י נוח וכמובן כשמגיעים עם מטענים רגשיים יש צורך לדבר עליהם קודם. לחלק זה נקדיש לא יותר מחצי שעה, הסיבה פשוטה - חשוב לדייק את הטיפול ולא להתפזר, תפסת מרובה לא תפסת, לרוב יש לא מעט עניינים ורובם נפטרים כשנוגעים בפצע אחד בכל פעם.


שלב שני בשטיפה אנרגטית


נחזור למטופל שלנו, לאחר השיחה התחלנו בטיפול בשטיפה האנרגטית עצמה כאשר המטופל שכב על מיטת הטיפול.

אני תמיד מתחיל בנדנוד החלק העליון של הגוף תוך כדי נשימות מעגליות.


לאחר מספר דקות, עוברים לנקודות לחיצה. כל משבר מתיישב אנרגטית באזור אחר בגופנו ברבים מטיפוליי אני מזהה את האירוע המשברי דרך אותן נקודות ושואל שאלות מנחות תוך כדי הטיפול. בשלב הזה המטופל לא חווה משהו יוצא דופן וזה קורה לפעמים. זה שלב הגירוי, אנחנו מגרים את הגוף, את מה שחבוי בו.


במקרים אחרים, כבר בשלב הלחיצות או מעט לאחריו, מגיעה ההתפרקות שמביאה לשחרור; הקלה גדולה המתבטאת באופן שונה ממטופל למטופלת. המטרה לגעת היכן שכואב, נציף את אירועי העבר או ההווה שהם מקור הכאב הפיזי והנפשי, נלמד את השיעור וניצור דרך להתחלה חדשה מתוך מקום של מודעות. זה קרה גם למטופל שלנו. בשלב מתקדם יותר של הטיפול עלה אירוע מהעבר וטיפלנו בו, פיזית ותודעתית. מסתבר שהאירוע שעלה בשטיפה עצמה יחד עם עוד זכרון שעלה בהמשך ודיברנו עליו היו טריגרים משמעותיים ליצירת אמונה מגבילה לצידה הוא גדל. במקרה שלו האמונה המגבילה הזו, ההתניה הזו הייתה: הצלחה=כאב. זה מה שהמוח העתיק=התת מודע שלו הכיר ועד לאותה נקודה הוא התנהל ונשלט על יד התת מודע הזה בדיוק כאשר לא הצליח לגעת בהצלחות


הזרמת אנרגיית החיים


תוך כדי כל הפעולות שתיארתי הזרמתי אנרגיית חיים אל גוף המטופל/, והנחתי בדמיון מודרך לראות אור לבן הנכנס לגופנו מקודקוד הראש ושיורד מטה דרך שבעת מרכזי האנרגיה. עצם הזרמת האנרגיה גורמת לרגש לצוף וכשרגש צף ועולה אפשר לשנות=לתכנת מחדש אירועים מהעבר, לשחרר חסמים אנרגטיים ולהשתחרר מאמונות מגבילות שנצרבו בתודעה עוד בהיותנו ילדים.


המלצות להמשך הטיפול


כל מטופל שיוצא ממני יקבל המלצות להמשך לפי המורך שלו. יש כאלה שיתאים להם מאוד קורס בקבוצה קטנה, אני מנחה את קורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות, קורס עומק להתפתחות אישית בקבוצה אינטימית.

ישנם שיעדיפו שילוב של טיפולים אישיים בשיטת המטאיזם ושטיפות אנרגטיות


שטיפה אנרגטית עצמית

כל מי שעובר טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית יקבל קישור להדרכה, כך גם המטופל הספציפי שלנו. גם אתם תוכלו ליישם לבד העצמכם את הטיפול בשטיפה עצמית בכל לילה לפני שתרדמו. שטיפה אנרגטית עצמית זוהי דרך יעילה לשחרור סטרס, וכל מטופל ומטופלת מקבלים ממני הדרכה וחומרים כתובים ומצולמים לביצוע שטיפה אנרגטית עצמית.


מודל יהלום לחקירת התת מודע אני מאמין שכל אחד יכול להיות המטפל הכי טוב של עצמו, בטיפולים משולבים: שטיפה אנרגטית וטיפול בשיטת המטאיזם המטופל יקבל כלים לחקירת התת מודע כאשר באופן מובנה ילמד ובהדרגה להיות המטפל הכי טוב של עצמו (עד כ- 6 טיפולים)


התייעצו איתי


שמי צח יצחקי, מטפל גוף ונפש, מומחה לשטיפה אנרגטית וטיפול בשיטת המטאיזם.

פרטים אודות המחזור הבא של קורס מרחב הכ"ח ניתן למצוא כאן


בחיפושכם וחיפושכן אחר טיפול טבעי בכל נושא מתחושת תקיעות ותסכול ועד בעיות רפואיות, אני מזמין אתכם/ן להתייעץ איתי בכל שאלה.


ניתן לשלוח לי הודעה בוואטסאפ, להשאיר לי פניה לשיחה חוזרת או ליצור איתי קשר טלפוני.


נכנסתם לכאן, קראתם עד כאן - קבלו מתנה: מדיטציית שחרור כעסים, חיבור לסבלנות וחמלה🎧




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page