top of page

גן עדן זה כאן! מה זה בדיוק אומר?

במרחב מודעות - בית להתפתחות תודעתית זה המשפט שתשמעו הכי הרבה, זה הסלוגן שמלווה ומזוהה עם פריידי מרגלית והמרחב הנפלא שהקימה.

הקשר בין גן עדן למודעות

גן עדן וגהינום הם שני צדדים באותו המטבע, שניהם מתקיימים בו זמנים בנו ולנו יש את זכות הבחירה כל רגע מחדש, קודם כל לבחור לראות גן עדן, אבל לא רק לראות,

יש לנו את הזכות לייצר לנו גן עדן באמצעות כח התודעה.


בכל קושי יש הזדמנות,

בכל סיטואציה יש אפשרות לבחור בגן עדן אבל קודם כל צריך להבחין ולהכיר בזה שאנחנו הרבה מעבר למה שרואים ולמודע, יש את החלק הנסתר, יש את התת מודע וצריך להכיר אותו.

ברגע שמכירים ומבחינים בו יש רגע של בחירה

האם לחזור למצב הרגיל האוטומט שלו שבוחר ללכת לסבל לקורבנות ל: עשו לי.. שתו לי.. העולם אשם... וכו'... או לבחור במשהו חדש, משהו אחר ובעצם להתמיר ולבחור בגן עדן זה כאן, ב- 'מייד' בראייה ולעשות זאת בכל פעם מחדש, לבחור בחיים של מודעות.

גן עדן הוא בכל מקום ובכל זמן

בתהליכי ההתפתחות שעברתי במרחב מודעות, למדתי להחליף את המשקפיים ולראות דברים אחרת. קודם כל ראיתי שיש עוד אפשרויות ומתוך המודעות הזו בחרתי, ואני עדיין בוחר בכל פעם מחדש. באנו לכאן לעולם כדי להתפתח, לחוות ולהתקדם ולכן המשחק הזה לא מסתיים לעולם, ככל שנתפתח ונלמד, האתגרים ילכו ויהיו גדולים ולכאורה קשים יותר. אני אומר לכאורה כי בעצם יש לנו כלים להתמודד ולכן נשאר "רק" לבחור שוב ושוב.

כל מי שמחכה לזמן אחר כדי לעשות, למשל: כשאצא לפנסיה אתחיל לפתח את התחביב, או כשהילדים יצאו מהבית נעשה כך או כך.... זה בדיוק העניין! לא לדחות וכן לבחור לעשות לעצמכם כאן ועכשיו וזה אומר קודם כל לבחור בעצמכם ולהכנס לתהליך של למידה ומודעות. אני למשל, בחרתי בדרך של קורס מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות, במרחב הכח מצאתי את הייעוד וההגשמה שלי בחיים. כאשר בקורס הזה שבוע אחר שבוע נכנסים פנימה אל הנפש, אל הנשמה, לומדים להכיר את החלקים הלא מודעים שלנו ומכאן אפשר לעשות בחירות חדשות. כמובן שהמדיטציות העמוקות, המרגשות בשיעורים הללו כוללים קבלת תדרים נפלאים, זהו תהליך קסום.


ניתן לבחור להגיע ולהתפתח דרך קורסים ואפשר גם באמצעות טיפול פרטני: טיפול בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית


שמי צח מטפל גוף נפש, מומחה לתת מודע ומנחה קבוצות להתפתחות, אשמח לענות על כל שאלה כל הדרכים ליצירת קשר כאן




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page