top of page

ד"ר נאדר בוטו מסביר על שטיפה אנרגטית

ד"ר נאדר בוטו מסביר בסרטונים קצרים ומאוד מדויקים מדוע חשוב לחזור ולבצע טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית, מספר על הייחודיות של השיטה ולמי הטיפול מתאים




שטיפה אנרגטית כשגרת חיים


אנשים רבים שואלים את ד"ר נאדר בוטו (וגם אותי) אחרי ולפני שעוברים טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית: "האם יש טעם לחזור על שטיפה אנרגטית?" תשובה: אנחנו חיים בעולם ובכל יום ישנם משברים נפשיים, בכל יום אנחנו מתמודדים עם אתגרים וקשיים. השטיפה האנרגטית היא כמו מקלחת לנשמה, כמו שאנחנו כל יום עושים מקלחת לגוף, יש צורך גם לעשות מקלחת לנשמה. זאת הסיבה שגם כאשר אנחנו המטפלים כשאנחנו עושים שטיפה אנרגטית אנחנו מנחים ומלמדים את המטופלים לעשות שטיפה אנרגטית עצמית ומדי פעם חשוב לחזור ולבוא לטיפול כדי לקבל עוד דחיפה כדי לשמור על האיזון.


לצפייה בד"ר נאדר בוטו מסביר על החשיבות של שטיפה אנרגטית לחצו עלי


מה שמייחד את הטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית זה שהיא משלבת בין גוף נפש ונשמה המטפל לוחץ בנקודות מסויימות בגוף, אותם נקודות שייכות למשברים נפשיים ספציפיים. ברגע שהמטפל לוחץ ומגיעים לסף מסוים של כאב (אל דאגה הכאב נסבל ומדוד) התוכן הרגשי שקיים באותו איזור המטופל חש ומביע את הרגש בצורה מלאה, הופך להיות מודע למשבר ומכאן אפשר לעבור לעבד וללמוד את השיעור מהמשבר, להשלים את תהליך הלמידה דבר שלא היה ניתן לעשות אותו בשעת המשבר עצמו.


לצפייה בד"ר נאדר בוטו מסביר על הייחודיות של הטיפול בשטיפה אנרגטית לחצו כאן


רפואה אינטגרטיבית מאחדת מתאימה לכל אדם


השיטה של ד"ר נאדר בוטו: רפואה אינטגרטיבית מאחדת, מתאימה לכל אדם

בטיפולים אנחנו לא מטפלים במחלה עצמה, אנחנו חוזרים למשבר מאחורי המחלה. נניח שהמחלה מוגדרת ככרונית-בלתי הפיכה, עדיין ניתן ללמוד מהמשבר הנפשי ולהשלים תהליך של למידה גם אם המצב הפיזי לא ישתנה. ההתייחסות של אדם לאותה מחלה, גם משתנה לחלוטין. קחו את הדוגמא של סטיבן הוקניג שהיה משותק לגמרי, הגוף לגמרי לא עבד אבל הוא המשיך ליישם את השאיפות שלו בחיים עם תחושות של אהבה, אושר ושחרור, הביא תיאוריות חדשות ומדהימות לכל העולם למרות שלכאורה היה מוגבל לחלוטין, זה לא מנע ממנו להמשיך וליישם את השאיפות שלו ולהרגיש שהוא משוחרר.

טיפול הדגל ברפואה אינטגרטיבית מאחדת הוא שטיפה אנרגטית רגשית.




תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page