top of page

ברוכים הבאים לחנות הריפוי וההתפתחות

אני כל כך נרגש וגאה להשיק ולהציג בפניכם את החנות למוצרי ריפוי והתפתחות! בחנות, שלוש קטגוריות ראשיות: מוצרים דיגיטליים, טיפולים וקטגורית הסדנאות.


ניתן לרכוש גיפט כארד מתנה בכל סכום שתבחרו


בקטגורית המוצרים הדיגיטלים ניתן למצוא מוצרים פורצי דרך כמו:

  • מסע מוזיקלי על גלי המוח - הגרסה הדיגיטלית: אחרי שסדנת המסע המוזיקלי וטקס קקאו הצליחו כל כך, כעת ניתן להנות גם אחרי הסדנה מחוויה עמוקה של מדיטציה בארבעת שלבי החיים. בנוסך למסע תקבלו גם הרצאה חוויתית (מוקלטת) על סוגי גלי המוח והקשר שלהם לריפוי עצמי וזימון מציאות.


  • חבילת חוסן לאם ולתינוק: מדיטציה מרגשת לחיבור וחוסן בין התינוק לאם, מתאים לשלב ההריון ולשלבים שאחרי הלידה. המדיטציה מגיעה בגרסה מונחית ובגרסה סבלימינלית (סמויה לתת מודע) באורך של יותר משעה. בנוסף בחבילה: יותר מ 6 שעות של מוזיקת סולם סולפג'יו לחיזוק החוסן וריפוי התינוק והאם, ניתן להשמיע את המוזיקה חלש (גם בשינה) ובנוסף להשפעתה על גלי המוח, היא משפיעה על תאי הגוף ברמה הפיזית.


  • מדיטציית ניקוי טראומות העבר: מדיטציה פורצת דרך שעוזרת לנקות טראומות וארועי עבר שמשפיעים על תת המודע. המדיטציה סבלימינלית (סמויה) מומלץ לשמוע אותה כמה שיותר גם בשינה.



בקטגורית הסדנאות ניתן לבחור את המועד הנוח לכם לסדנת טקס קקאו ומסע מוזיקלי על גלי המוח. כשלוש שעות איתי ועם עליסה אישתי (מטפלת מוסמכת) בהם נעבור מסע בארבעת שלבי החיים, עם הפתעה בתחילת המסע אותה תגלו רק כשנתחיל :)

המסע מתקיים בשתי גרסאות: הגרסה האינטימית, בקליניקה בפ"ת עד 8 אנשים והגרסה הגדולה, במפתחsoul בכ"ס עד 30 איש. מוזמנים לבחור את הסדנה שמתאימה לכם: סדנת מסע מוזיקלי וטקס קקאו


בקטגורית הטיפולים ניתן למצוא את הטיפולים שאני עושה: טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו בשילוב גלי גמא טיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות

ואקסס בארס


מוזמנים לרכוש גיפט כארד מתנה בכל סכום שתבחרו

אני כאן לרשותכם בכל שאלה

צח יצחקי מטפל ומנחה קבוצות 0522777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page