top of page

פירוש למסר מס 3: התבלטי ביופייך הפנימי והחיצוני



פירוש והסבר למסר השראה מספר 2: "התבלטי ביופייך הפנימי והחיצוני" בפתיחת מסר זה חשוב לי ישר להגיע אל הנושא המרכזי שבו והוא: "עוז וענווה". להביא את עצמינו ואת המתנות שלנו לעולם הזה קודם כל בעוז, באומץ וזה אומר שלפעמים עלינו להתגבר על פחדים, על לא מעט עקבות ולעבור שיעורים בדרך לשם. כשמדובר למשל ביציאה לאור ישנם רבים (בינהם אני) שעוברים דרך דפוסים מעכבים כמו פחד במה, חוסר ראואיות, פחד שאנחנו "צ'ק ללא כיסוי" וכאן יש לנו עבודה לעשות ולהתקדם כדי להתבלט ולהביא את המתנה הזו שלנו לעולם ולעצמינו, כי כל עוד אנחנו לא עושים זאת נהייה בדיסוננס ונחווה סבל, אם זה סבל נפשי או פיזי או שניהם.

"נעלי נַעֲלֵי עקב בולטות,

הראי יופייך, תפארתך ואהבתך ליקום,

תני מתנתך לו ולך" זה הזמן שלכם לעשות את הצעדים הנדרשים ולזוז מהמקום שבו אתם נמצאים! כאן המקום להזכיר את "הענווה", לזכור את הדרך שלנו להצלחה, להיות צנועים, מכילים וחומלים כשצריך. להקשיב למצפן הלב שלכם גם כשאתם בהגשמה כי גם במקום הזה יהיו שיעורים חדשים ודיוקים נוספים. לזכור שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה ולכן תהנו ממנה, כי כשתגיעו ליעד יגיע יעד חדש ופסגה חדשה🙂


התבלטי ביופייך הפנימי והחיצוני

פוסעת על קצות האצבעות, חרש ופחד מהבאות... רגילה ללכת בין הקווים בזהירות, באי התבלטות.

רגלייך, עצמותייך זועקות לך מתוך תאי גופך: נעלי נַעֲלֵי עקב בולטות, הראי יופייך, תפארתך ואהבתך ליקום, תני מתנתך לו ולך, כל פסיעה למענו - למענך, הרי יש סיבה שכאן הינך בזמן הזה!

מצאי, אל תוותרי, התבלטי ביופייך הפנימי כמו גם החיצוני כשמש את עולמך תאירי, מתוכך תבוא שלווה – תמימותך מאוזנת ומאירה. (מתייחס לגברים ונשים כאחד)


💎 אני מבצע טיפולים בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו בשילוב אימון - טיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית.

💎 סדנאות עומק - לימודי תודעה בקבוצות: כ"ח תדרים 💎 ליצירת קשר מהיר דרך ווצאפ לחצו עלי

💎 0522-777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page