top of page

פירוש למסר מס 2: המחבל הפנימי



קוראים אהובים, קוראות אהובות, לפניכם הסבר ופירוש למסר מספר 2: "המחבל הפנימי - דפוס שלילי שלי" במסר הזה אנחנו שמים דגש על אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בחיינו, "דפוסים שליליים שאני קורא להם "המחבל הפנימי" (זהו מונח שרבים ממורי התודעה משתמשים בו)

רקע: בגיל הילדות המוח שלנו כמו ספוג, סופג את הרגשות (רטטים), התנהגויות ובעצם סופג דפוסים של כל מי שסביבו. מן הסתם מי שגידל אותנו העביר לנו את המטענים הללו והם אלה שמנהלים אותנו היום, לרוב ללא ידיעתינו. במידה ואנחנו אנשים מודעים אנחנו למדים את אותם דפוסים וכאן מגיע שלב של עבודת התמרות ושינויים של התת מודע שלנו - הוא כבר לא שולט בנו, אנחנו שולטים בו ובגורלינו!


לפעמים החיים מושכים אותנו ולא תמיד אנחנו מבחינים שיש כרגע דפוס שמנהל, בעיקר בעיצומן של דרמות. במידה וקיבלת מסר זה זוהי קריאה לעצירה והתבוננות פנימה, עצירה כזו תאפשר לך לראות ולשנות והכי חשוב לעצור את ההסחפות ואת הדרמה.

"המחבל הפנימי" יאפשר לנו אחרי ההתמרה לראות את הדרך שאנחנו עושים, ייתן לנו פרספקטיבה נפלאה ולכן בשלב זה ממש ניתן להודות למחבל-לדפוס שהיה לעזר עבורינו בשלבים מוקדמים של חיינו ועכשיו - תודה רבה כבר לא!

המחבל הפנימי - דפוס שלילי שלי

פגשת את המחבל הפנימי? עצמי את העיניים למספר שניות, נשמי עמוק והקשיבי לכל נשימה... נתקי את עצמך, תני לעצמך מתנה הטעני מחדש. אל תחסכי! עוד שנייה, עוד 10... כמה שאת צריכה! התחברי למחשבה נקייה והנה זה מיד מתרחש: הוא אמר שלום ניסה את שלו ואת החזרת חיוך ואמרת לו תודה, תודה שהזכרת לי שאני כבר מישהי אחרת! תודה שנתת לי את הכח שוב לראות עד כמה אני במקום אחר, תודה לך מחבל פנימי, תודה ושלום.

(מתייחס לגברים ונשים כאחד)


💎 אני מבצע טיפולים בשטיפה אנרגטית רגשית בשיטת ד"ר נאדר בוטו בשילוב אימון - טיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית.

💎 סדנאות עומק - לימודי תודעה בקבוצות: כ"ח תדרים 💎 ליצירת קשר מהיר דרך ווצאפ לחצו עלי

💎 0522-777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page