top of page

סיפור מהקליניקה: שיעור מרגש והתמרה (שטיפה אנרגטית ומשיכת חוט למציאות)


שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו

א' הגיעה אלי דרך המלצות מחברות שהמליצו על שטיפה אנרגטית רגשית, החברות סיפרו שקשה להסביר במילים מה קורה שם בטיפול, אבל זה חזק מאוד והכי חשוב יכול לקדם אותך!

היא בסוף שנות ה- 50 לחייה, בחורה מטופחת ובטוחה בעצמה, הולכת אחר החלום שלה ובדרך נתקלת במחסומים ולא יכולה להסביר בעיקר לעצמה, למה זה הולך כל כך קשה? הרי כשאתה בדרך שלך דברים אמורים לזרום בקלות, כך בדרך כלל טוענים...


מה השיעור שלי? בשטיפה האנרגטית השנייה היא באה כשהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה: היא רוצה לצאת לאור עם החלום שרוקם עור וגידים כל כך הרבה זמן, אבל למה הגוף מסרב להסתנכרן? למה הגוף כואב לה כשהיא חושבת על היציאה לאור? איזה שיעור היא צריכה ללמוד כדי לשחרר את הפלונטר?

בשיחה המקדימה עלה סיפור לא קל, הפצע וההתמודדות שלה מהילדות ועד היום! עד כמה שזה נשמע מוזר, ההתמודדות הזו, הפצע שמלווה אותה מהילדות הוא המתנה של א', היא לא הייתה מוצאת את הייעוד שלה בלעדיו חד וחלק: הנשמה של א' בחרה את השיעור הזה כדי לעבור אותו ומפה המתנה שלה לעצמה ולעולם.

בשילוב של שטיפות אנרגטיות עם שיטת המטאיזם וטיפול בתת מודע מבית מרחב מודעות, העברתי לה פרוטוקול מהפכני: שנקרא: "שורשים" שהתאים והשלים לה את התהליך של למידת השיעור והתמרת הפצע למתנה.


הבנת השיעור באמצעות כלים מעשיים:

א' חקרה באמצעות מודל יהלום לחקירת התת מודע לפני שהגיעה, היא במודעות ויודעת שכשיש קושי עלינו להבין מה בתת מודע מייצר אותו ומכאן ללמוד את השיעור.

לפני השטיפה האנרגטית חידדנו את הדברים בעזרת הפער שיצא לה ביהלום והבנת הרווח מהמצב הקיים, ונגשנו לשטיפה עצמה.

כמובן שבשטיפה שחררנו את האנרגיות התקועות, היא ראתה בדיוק את מה שהייתה צריכה לראות כדי להשלים את הבנת השיעור, אבל כדי לצלוח את השיעור עליה לעשות דבר אחד אחרון וחשוב:

התמרה - שינוי - בחירה חדשה וזה מה שהיא עשתה.


משיכת חוט למציאות בשטיפה אנרגטית:

אחד מהשילובים שאני אוהב מאוד לעשות עם מטופלים שלמדו ועברו את סדנת "למשוך בחוטים" מבית מרחב מודעות היא למשוך חוט (מציאות) בסיום שטיפה. (רק מי שעבר את הסדנה דרך מרחב מודעות יוכל לעשות זאת. בקרוב תינתן הטבה מיוחדת למי שיעבור איתי תהליך של קורס הכח, פרטים בהמשך) זה עוצמתי מאוד והוכיח את עצמו מספר רב של פעמים הלכה למעשה.


יחלפו עוד כמה ימים עד שההבנות העמוקות יחלחלו לידי התמרות התנהגותיות של ממש, ומשם המציאות תסתנכרן בשלמות ובדיוק מפליא ממש.

למרות שלפעמים זה נראה כך - אנחנו לא עושים קסמים, מדובר בעבודת תודעה של ממש, צריך להיות נחושים ולהכנס אל נבכי הנשמה כדי להגיע לעומקים ש- א' הגיעה אליהם ואז כל זה משתלם! שוב הוכח שהשילוב של שטיפה אנרגטית וטיפול מטאיסטי בתת מודע, ד"ר נאדר בוטו והרפואה האינטגרטיבית המאחדת ומטאיזם - מרחב מודעות של פריידי מרגלית עושים את העבודה ומביאים לתוצאות מרשימות🙂


סיפורים מעוררי השראה מהקליניקה כאן

עוד פרטים על: שטיפה אנרגטית רגשית





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page