top of page

מתנת יום הולדת מושלמת לנשים ולגברים - שטיפה אנרגטית


מתנת יום הולדת מושלמת

כשאני חושב על כל מתנות יום ההולדת שהענקתי ושקיבלתי במשך כל השנים בניהם כמובן המון מסג'ים מכל מני סוגים, חופשות והפתעות, אבל כל אלה היו בהגדרה של תענוג, תענוג שהוא רגעי שנמשך זמן וזהו מסתיים.

המתנה שהשאירה אותי לא רק עם תענוג אלא עם אושר מתמשך, עם תובנות עמוקות, היא סשן של שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו, האפקט של הטיפול נשאר לאורך זמן רב ובעצם השטיפה האנרגטית קידמה אותי ושינתה לי את החיים.


מאז שקיבלתי את אותה מתנה הספקתי להתמגנט לשיטה (רפואה אינטגרטיבית מאחדת) ללמוד אותה ולהפוך למטפל בעצמי והיום אני מודה על הזכות להעניק את אותו אושר לכל מי שבוחר בעצמו ובוחר לבוא לשטיפה אנרגטית. אני מקפיד לעבור שטיפות אנרגטיות בכל מספר חודשים, הטיפול מטעין אותי ובכל פעם מחדש אני לומד להיכנס פנימה עמוק יותר לרבדים שלא הכרתי.

שטיפה אנרגטית מתאימה מאוד גם לאנשים שלא סובלים מכאבים או מחלות ושלכאורה הכל מעולה בחייהם, השטיפה מטעינה את הסוללה שלנו, סוללת החיים וממלאת אותנו, לכן אני כל כך אוהב לעבור את הטיפול בעצמי🙂


שובר מתנה






אז כן.. איזה כיף ואיזו מחמאה גדולה לקבל שיחת טלפון ממישהי שאני לא מכיר שמספרת על כך שהתלבטה המון זמן לגבי שטיפה אנרגטית והחליטה שביום הולדת שלה היא הולכת על זה! והכי מרגש - היא מספרת שבחרה בי כי הרגישה שיש חיבור וכקינוח היא באה מהצפון הרחוק במיוחד!


היא בחרה בעצמה ובמתנה המושלמת, אם גם אתם מחפשים לעצמכם או לאהוב / אהובה מתנת יום הולדת משמעותית שטיפה אנרגטית רגשית היא בחירה מושלמת.

תודה על הזכות לתת באהבה🙏


הקליניקה שלי נמצאת בפתח תקוה, ניתן לרכוש סשן טיפולי עבור אדם אחר.


ניתן להגיע אלי ישירות גם מכאן





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page