top of page

מסר השראה מספר 8: "הניצוץ האלוקי" דיוק למסר



"הניצוץ האלוקי": הסבר ודיוק למסר השראה: קודם כל לפני הכל: לא חייבים להאמין באלוהים כדי לקבל מהמסר הזה את המתנה שהוא בא לתת לך! "הניצוץ האלוקי" שמגיע מאלוהים/רוח גדולה/בריאה ואם תרצו אפילו חייזרים... כן יש כאלה שטוענים כך וזה בסדר, לא ממש משנה איזה צורה או שם ניתן לדבר הגדול הזה, העיקר שנתחבר לאנרגיה שלו/שלה.

אחרי שהבנו וקיבלנו את זה נבין שכדי לחוש התעלות מאוד מאוד גדולה, וכדי להגיע לאור, להתחבר, לקבל מסרים ותקשורים לא חייבים למות! אפשר לעשות את זה כאן ועכשיו🙂 אנחנו מגיעים לכאן מהאור ולובשים צורה - מתכנסים בתוך גוף וחומר, אפשר לתאר זאת כהתכווצות של אור גדול לגוף דחוס. לוקח לנו זמן להיזכר באור הזה, לחלקינו זה לוקח שנים רבות (כמוני למשל) יש כאלה שמיד נזכרים וחיים במודעות ממש מגיל קטן, בכל מקרה - כשנזכרים זה משכר, זה נעים, זה אלוהי! אנחנו בעצם יוצאים שוב מהגוף ונוגעים בבריאה, באלוהות, במעבר... מתמזגים איתו שוב וכל זה קורה כשהגוף כאן מחכה לנו ולכן זה יכול לקרות רק כאשר נחוש ביטחון מלא, הנשמה לא תסכים לעזוב כך את הגוף אם אין לה ביטחון מלא בחזרה אליו.


הדרך לביטחון הזה לא ארוכה מאוד, היא דורשת עבודה תודעתית ובמשפט אחד: להבין שהכל כולל הכל קורה לטובתך הגבוהה, גם אם בזמן אמת זה נורא נורא קשה להבין ולקבל זאת.

אנחנו מגיעים לעולם הזה כילדים בתולי מחשבות, עוזבים את הזמן והעולם הזה כשאנחנו לוקחים איתנו רק את מה שנתנו, כל השאר נשאר כאן בעולם החומרי. זכרו זאת - תנו וקבלו אהבה, לעצמכם ולעולם.

הניצוץ האלוקי


ותרד בת קול

בתולת מחשבות, טהורת רגשות ותצחק.

ותקשיב לרחשי לב אהובה ואהוב

ותראה כי מחפשים אתם את הניצוץ האלוהי,

ותדע את אשר על לבכם,

ותאמץ לבכם אליה

ותרגיש את הילתכם גדלה ומתחברת.

ותחבק ותעטוף

ונשמתכם אל על יצאה,

לשדות עננים ומתנות.

היו כאלה שלא הכילה,

הן נפלו בדרך,

מתנות אחרות נטמעו,

חלקן הותמרו והנשמה בחגיגה!

ותעלה בת קול

בתולת מחשבות, טהורת רגשות מחויכת,

מלאך שומר עליך בכל עת.

(מתייחס לגברים ונשים כאחד)

💎 טיפולים בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו בשילוב טיפול בתת מודע בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית.

💎 סדנאות עומק - לימודי תודעה בקבוצות: כ"ח תדרים 💎 ליצירת קשר מהיר דרך ווצאפ לחצו עלי

💎 0522-777250





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page