top of page

שטיפה אנרגטית: על הכתבה של אושרת קוטלר עם ד"ר נאדר בוטו הנפלא

קוראים יקרים,

אני מעלה את הדברים הבאים בגלל פניות רבות שאני מקבל בעקבות השטיפה האנרגטית שעברה מגישת הטלויזיה והתחקירנית אושרת קוטלר. רבים מחפשים מידע אודות שטיפה אנרגטית במנועי חיפוש והתוצאה של אותה כתבה עולה ולכן חשוב להסביר יותר אודות הטיפול בשטיפה.



בכתבה ד"ר נאדר בוטו מתראיין ומספר אודות שיטת הטיפול יוצא הדופן לטובה שפיתח ומיד לאחר מכן מבצע ד"ר בוטו שטיפה אנרגטית לאושרת קוטלר.


קוטלר הגיבה לטיפול בצורה רגשית מאוד, לא הייתה מוכנה לאפשר לצלם לתעד את הטיפול האישי ואף לא לדבר על מה שהיה שם בחדר הטיפולים. זה מובן מאוד, אך עובדה זו מרתיעה רבים וחבל שכך.


במהלך הטיפול בשטיפה האנרגטית, אושרת קוטלר עברה תהליך של ריפוי דרך הדברים שעלו, והגיבה בהתאם למה שעלה לה אישית, חשוב מאוד לציין שלא כולם מגיבים כך ואין מה לחשוש מהטיפול!

כל אחד מגיב אחרת לטיפול.


כל דרך של פורקן רגשי נכונה לאותו אדם באותה נקודת זמן! לא כולם מגיבים כפי שרואים בכתבה.

כמטפל בשיטה אני נוהג ברגישות ובאהבה, יחד עוברים מסע של ריפוי.

אני מזמין אתכם להתנסות בטיפול הגאוני והמיוחד של ד"ר נאדר בוטו,

סאשן של שטיפה אנרגטית מתאים גם לכאלה שלא סובלים ממחלות או מכאבים כרוניים, זו חוויה נפלאה שאני כמטפל גם עובר בכל מספר חודשים.


תלמדו להכיל את עצמכם, תתחברו למי שהייתם כילדים, למי שאתם הבוגרים והביאו ריפוי פיזי ונפשי, נזרים אנרגיית חיים חדשה לגוף ולנשמה. 


למעוניינים בהמשך טיפול/אימון תודעתי ושליטה על התת מודע יש אפשרות להמשיך בסאשנים מרתקים שיתנו לכם כלים מעשיים לחיים, להחזיר לכם את השליטה במה שקורה בחייכם.

לפרטים נוספים אודות הטיפול אצלי ולקריאת תגובות מטופלים: הכנסו לכאן



קורס התפתחות אישית מבית מרחב מודעות - קורס מרחב הכ"ח



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page