top of page

קורס תודעה - 5 שיעורים ומתן כלים לריפוי עצמי

מחיר מיוחד ברוח ימים אלה לכל אחד ואחת יש הדרך שלו ושלה בחיים אלה, הקשיים שלנו בחיים, כל מה שאנחנו אומרים עליו: "למה, למה זה מגיע לי?" "למה החיים כל כך קשים!" אלה הן המתנות הכי גדולות שלנו, אלה הם השיעורים שלנו שבאו לטובתינו, כדי שנלמד מהם, נתחזק, נפתח כשרון מסויים וכאשר נעבור את הקושי, נעבור את השיעור - נגלה את המתנה שלנו, לפעמים את ההגשמה שלנו ונעזור לאחרים. זה יטעין אותנו באנגריית חיים ותשוקה בלתי רגילה! זה יהיה מה שעבורו באנו לעולם!! לחיים האלה!! אני יכול לספר לכם שבאופן אישי זה מאוד מרגש אותי כי הקורס הזה הוא חלק מההגשמה שלי, חלק מהקושי שלי זה לצאת לאור ולתת את המתנה שלי לעולם והנה… הקורס הזה יצא ויש לי הזדמנות להעביר אתכם דרך, תהליך במסע שלכם.

במסע שלנו כאן תודעתינו באה ללמוד ולהזכר בשלמות אליה היא מבקשת. ראשית ההכרה כי הינכם שלמים מעצם היותכם!

דעו כי נשמתכן היא נצחית והיא בחרה להגיע לגוף אנוש זה לצורך מסע התפתחות והשתלמות, היא גם בחרה בדיוק במקום ובגוף הזמני והחולף הזה ובכל הקשיים האתגרים והפחדים שעברתם בדרך ותעברו עד סוף הדרך.

באמצעות פענוח השיקופים בחייכם והתמרתם תבינו את השיעור אותו בחרה נשמתכם תגלו כי תודעתכם הינה חלק בלתי נפרד מהשדה המאוחד והשלם ואין נפרדות ביינו בכלל .

במסע שתעברו בקורס תלמדו להכיר ולהתחבר לעצמכם לעומק, לרובדים שיתכן מאוד שלא הכרתם, או ששכחתם מהם מזמן. אתם תתחבר אל השדה המאוחד, אל המעבר…. תבינו מבפנים מה זו אהבה. מה זה ביטוי מתוך השתוקקות! ותלמדו לרפא את הנפש שלכם, תלמדו לרפא את הגוף שלכם באמצעות שילוב של שיטות.

רוצה לקחת חלק במסע הנפלא? קורס לימודי תודעה הכולל 5 שיעורים און ליין במחיר מוזל רק 555 ש"ח!

תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page