top of page

קורס מרחב הכ"ח: ראיון עם נור תמיר

נור תמיר, מוסיקאי ובוגר מרחב הכ"ח בן 22 מספר על הדרך שלו במרחב מודעות: "הרגשתי תקיעות בחיי, דברים לא זזו בעיקר בתחום העסקי אז החלטתי לחפש טיפול אחר, לא פסיכולוג והגעתי אליך לטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית, בסוף הטיפול שהיה עוצמתי מאוד צח הציע לי את קורס מרחב הכ"ח, אחרי התלבטות של כמה ימים החלטתי להירשם"


"קיבלתי בקורס כלים שעזרו לי לצאת מהתקיעות"

נור: "עצם זה שהיה עם מי לדבר על דברים עמוקים מאוד, גיליתי שיש בי אומץ רב לשתף... גיליתי דברים רוחניים במדיטציות ותחושות חדשות" "מהרבה בחינות, עשיתי דרך ממש ממש יפה ואפשר לראות איך הייתי במקום A והיום אני במקום אחר, כלומר הייתי בתקיעות לא הוצאתי את המוסיקה שלי, לא יצאתי כל כך הרבה מהבית, בעבודה איבדתי לקוח גדול... הייתי צריך למצוא את דרגי מחדש... מהמקום הזה, היום יש לי אחלה עבודה, מצאתי לעצמי דברים חדשים בתחום שאני אוהב, במוסיקה אני יוצר ומפיק, שחררתי שיר! אני יוצא מהבית ופתוח לדברים חדשים ועצם זה שאני עולה ללייב זו קפיצה ושדרוג..."


לצפייה בראיון לחצו:


קורס מרחב הכ"ח - קורס התפתחות אישית בקבוצה קטנה


חשוב לציין שקורס מרחב הכ"ח מתקיים בקבוצות קטנות ונמשך 28 מפגשים שבוע אחר שבוע, כשבכל שבוע עובדים על נושא ומקבלים תדר/כלי פרקטי תודעתי שאיתו עובדים במשך השבוע עד לפגישה הבאה של הקבוצה.

היכל של מראות ושיקופים: העבודה התודעתית בקבוצה היא עמוקה מאוד מאחר ויש לכל החברים הזדמנות לתרגל ולראות את הדפוסים והמנגנונים שמנהלים אותם ממש מול העיניים. אחד מדבר מגרונו של האחר, הקבוצה היא מיקרוקוסמוס של העולם החיצוני, והתרגול בקבוצה הוא במרחב בטוח ומוגן בהנחייתי.

חברי הקבוצה מתחברים מהר מאוד ובמרבית הקבוצות הן הופכות להיות משפחה ונרקמות חברויות לכל החיים.


היציאה לאור של נור תמיר


נור מספר על השיר והקליפ שהוציא לאור ועל איך דברים התגלגלו לכדי צילום קליפ עם אמא שלו! נורא מספר בגילוי לב ופתיחות על ההתמודדות של אימו במחלת הסרטן במשך למעלה מ 10 שנים, לכן היה לו חשוב מאוד להוציא את השיר והקליפ הזה ששימח כל כך את אימו, ולשמח אנשים נוספים, להפיץ שמחה ואושר!


"השאיפות שלי הם להתפתח, אם נניח שלהוציא שיר זה בייבי תקיעות אז השלב הבא זה להופיע, זה טין נייג'ק תקיעות ואז...לכבוש איצטדיונים... :)"


השיר נקרא: L.K.T.D.B רוצים לדעת מה זה אומר? הכנסו לקליפ הנהדר של נור עם אמא שלו:



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page