top of page

על חרדות ובהלה בזמן מלחמה: מה עושים בזמן אמת?

בלייב שלפנכם אני מארח את יהודה בנך, מאסטר nlp ואנו משוחחים ונותנים טיפים בנושא החרדה והבהלה בזמן מלחמה. ההמלצות טובות גם בשגרה, לכל אדם שנמצא בחרדה, פוסט טראומה ומי שמזהה אנשים אחרים בסביבתו בחרדה.

לצפייה בלייב שהתקיים ב 9/10/2023 לחצו:

(שורות אלה נכתבו בזמן מלחמת חרבות ברזל שפרצה ב 7/10/2023 בהפתעה ובכאב גדול)

מה לא עושים, כך תמנעו מעצמכם חרדה


איך לזהות שאנחנו או מישהו בחרדה?

מה עושים כשאתם מזהים שאתם בחרדה? על כל אלה בלייב שלפנכים. ומעבר להמלצות המעשיות, ההמלצה היא לא לצרוך חדשות באופן קבוע! תתעדכנו במבזקים.

במקום להיסחף לחדשות ולרוע שמופץ, תעזרו בנשימות והשמיעו תדרי סולפג'יו,

מוזיקה בסולם סולפג'יו ידועה כמרגיעה ומרפאה את הגוף והנפש. ניתן להשיגה כאן: סולם סולפג'יו למשל תדר 174 הרץ מפחית כאב, מחבר לבסיס ולביטחון. 396 הרץ עוזר לשחרור פחדים ולשחרור מאשמה. בחרו את התדר שמתאים לכם מתוך עשרת תדרי הסולפג'יו והשמיעו אותו בבית לא משנה באיזה ווליום.


חשוב לא להגרר לסרטונים שמופצים בטלגרם וגם בחדשו, סרטונים שהחמס מפיץ במסגרת הלוחמה הפסיכולוגית, מלחמת התשה. זו התמכרות להורמוני כאב, הורמונים אלה ממכרים ממש כמו סמים! המוח שלנו מחפש עוד ועוד מהם והתמונות הקשות שוברים את רוחינו, משנים לנו את התדר.

במקום זהם, תטעינו את עצמכם בדברים חיוביים ולא חסר גם כאלה

תפיצו סרטונים חיוביים, למשל סרטון שקיבלתי בו רואים אזרחים מחלקים מזון ממתקים שתיה דגלים לחיילים בדרכים, שרים ומחזקים את רוח הלוחמים. וכמובן להיעזר במדיטציות, כאן תוכלו למצוא מדיטציות למבוגרים וגם לילדים. הילדים שלנו מרגישים את מה שאנחנו מרגישים, במיוחד בשעות משבר

זה הזמן להיות חזקים ולהוות דוגמא.

שנשמע בשורות טובות, אמן!


עוד קישורים:


🌿הרצאה על גלי המוח והקשר שלהם לזימון מציאות וריפוי עצמי



🌿10 שעות של תדרי סולפג'יו לריפוי הגוף והנפש



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page