top of page

סיפורים מהקליניקה: מלב שבור לגן עדן



צח יצחקי מטפל בשטיפה אנרגטית ומטאיזם

היא נכנסה אליי לקליניקה, בסוף שנות ה- 30 לחייה, מטופחת ומרשימה אך גם מבוישת, דרוכה משהו. עיניה הסגירו עצב גדול. היא הגיעה לשטיפה אנרגטית רגשית.


לפני שמתחילים את השטיפה מדברים על מה שהמטופל מוצא לנכון לספר. היא סיפרה ברהיטות על המשבר הגדול שחוותה בזוגיות וכל העת עיניה סיפרו על ליבה השבור.


התחלנו בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו. היא התפרקה לגמרי, התמסרה, שחררה המון אנרגיות ומועקות שהיו שם, הרבה לפני המשבר האחרון. מהר מאוד היא הבינה שהמשבר בזוגיות היה רק שחזור של דפוסים ומנגנונים שנצרבו בה בילדות, של כל המשברים שחוותה. פעם ראשונה בחייה שהיא ראתה את התמונה המלאה, לא רק את קצה הקרחון. היא החליטה לקחת את עצמה בידיים.


המשכנו להיפגש, שילבנו טיפול בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית לצד הטיפול בשטיפות אנרגטיות. לאט לאט הכרנו יחד את הדפוסים והמנגנונים ששלטו ועדיין שולטים בחייה, התמקדנו במשברים משמעותיים בילדות שעיצבו את חייה, מהם למדה לא מעט אמונות מגבילות שהגבילו את התודעה שלה, את הפוטנציאל שלה. טיפלנו באמצעות גלי גמא כדי להאיץ תהליכי למידה חדשים, הטמענו אמונות חדשות, ומאז ביצענו עוד שתי שטיפות אנרגטיות נוספות.


השינוי לא איחר להגיע. הוא היה הדרגתי אבל מהיר מאוד והיום, אחרי כ- 4 חודשים בלבד, היא במקום אחר לגמרי בחייה. בנוסף לכך שהצליחה להתמודד רגשית עם משבר הזוגיות שפקד אותה, היא רואה דברים אחרת, היא התמירה (מושג שתלמדו תוך כדי הטיפול) ומיד המציאות השתנתה!


זה התחיל בתחום ההגשמה כשמצאה את עבודת חייה (כן, ממש עכשיו עם כל הקושי של הקורונה) והמשיך לתחום הרגשי הזוגי בו נפתחו דלתות חדשות שלא חשבה עליהן קודם. היום, היא רואה את המציאות דרך משקפיים אחרות והמציאות השתנתה בהתאם בכל רגע ורגע.


חשוב לציין שהטיפול כלל מפגשים פרונטליים לצד טיפול מרחוק דרך הסקייפ. זה מה שיפה בשילוב שתי השיטות הנפלאות: מטאיזם של פריידי מרגלית ושטיפה אנרגטית ד"ר נאדר בוטו, זה מה שיפה באנרגיה שעוברת בכל דרך.


הזכות הזו ללוות אנשים, נשמות, במקום ובזמן הזה זוהי זכות גדולה מאוד שניתנה לי ואני מודה עליה בכל רגע!


אם גם אתם חווים משבר או תקיעות בחייכם, אין צורך לסבול ולסחוב את זה איתכם לאורך זמן. אני יכול ורוצה לעזור לכם להתמודד ולצמוח מתוך המשבר, ללמוד ממנו ולגדול מתוכו!



צרו קשר ונתחיל תהליך בזמן ובקצב שלכם. 💎 ליצירת קשר מהיר דרך ווצאפ לחצו עלי


צח יצחקי מטפל אינטגרטיבי גוף נפש

0522777250


אלה הדברים שהמטופלת האהובה מעוררת השראה כתבה:
 


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page