top of page

סוד כסיבה לסטרס, חיוניות נמוכה ומחלות


סוד כמקור לסטרס ומחלות

לכולנו יש סודות, וזה בסדר גמור להחליט מה שומרים קרוב ללב ולא מספרים ומה משתפים.

חשוב שיהיה בקרבינו אדם אהוב כזה שניתן לבטוח בו ולספר את הסודות, כי כל סוד כזה שנשאר רק אצלינו הוא כמו מקור ששואב אנרגיה מאיתנו.

כמות האנרגיה שהסוד "ישאב" תלויה מאוד באופי הסוד.

כאשר אנחנו מדברים על דברים שוליים אין באמת בעיה, אבל שמירת סוד גדול כמו טראומה שעברנו בילדות ולא רק בילדות, טראומות כסוד זה כבר עניין שמסכן את הבריאות שלנו.

הסוד הזה יחליש אותנו מבפנים, נרגיש ממש מועקה בגוף ובפועל תאי הגוף יחלשו והחיוניות שלהם תרד

(אפשר ממש לראות ולמדוד את התאים ב mv) הסודות יגרמו לנו לבזבז אנרגיה על שמירה שלהם גם אם זה לא משהו שכביכול צריך להתאמץ כדי להסתיר, הגוף מתאמץ בכל מקרה ובמצב כזה רמת הסטרס עולה והחיוניות שלנו יורדת

(הגוף נחלש ולכן הוא חשוף למחלות)


כמטפל בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו, אני נחשף לא מעט לסודות ומודה על כל פעם כזו שמטפלת מחליטה לחשוף מולי (גם גברים כמובן), כאשר הסוד נחשף מורגשת הקלה מיידית אבל כאן לא מסתיימת העבודה, עכשיו חשוב להבין את השיעור מהטראומה/סוד מה ניתן לקחת ממה שקרה ואיך נגדל ממנו, נכון שזה נשמע בלתי אפשרי אבל זו המציאות בפועל. ממש כמו פצע שהיה מוסתר, אנחנו חושפים ומתחילים לנקות ולחטא עד להחלמה מלאה של הפצע/טראומה.

כשזה קורה יש שחרור אדיר, התאים בגוף מתמלאים באנרגיה ומתחזקים. כך למשל קרה כאשר מטופלת בשנות ה- 60 לחייה חשפה בפני סוד שאף אדם ביקום לא ידע חוץ ממנה, סוד על טראומה נוראית שעברה כנערה, אותו סחבה איתה כל חייה ושמרה לעצמה.

לאחר סדרה של 3 טיפולים בשטיפה אנרגטית רגשית היא השלימה תהליך של למידה והשתחררה כל כך עד שפרצה בצחוק משחרר בשטיפה עצמה. התרגשות אדירה וצמרמורות היו בחדר כאשר זה קרה

בשטיפההאנרגטית נטפל בגוף בנפש ובנשמה בו זמנית, זו שיטה ייחודית מאוד לשחרור מטראומות וכמובן מהעוול של הסודות.


אם יש לכם סוד ואם אין, אתם מוזמנים לחוות טיפול בשטיפה אנרגטית לחץ/לחצי עלי

סיפורים מעוררי השראה מהקליניקה כאן

מעביר סדנאת התפתחות של מרחב מודעות לפרטים נוספים אודות מרחב הכ"ח לחצו עלי





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page