top of page

מדיטציית תדר התבטלות - הכל קורה לטובתך

החיים המודרניים מכתיבים קצב מהיר מאוד, לא פעם אנחנו נדרשים לתכנן קדימה. מה שקורה הוא שחלק גדול מהעתיד עובר להיות נוכח בהווה. אנחנו רוצים להיות בנוכחות בהוות, כמה שפחות לדאוג מהעתיד וכמובן לא לשהות ובודאי לא לשקוע בעבר. "תדר התבטלות" עוזר לנו להגיע לאיזון הנדרש, המדיטציה תקח אתכם לשם


"התבטלות" זה לא אומר שאני אדיש לעתיד

מדיטציית מסר השראה

כמה פעמים שמעתם את המשפט: "הכל קורה לטובה"? תדר התבטלות זה זה! תדר התבטלות זה מצב - state of mind שבו אני אומר לעצמי, שאני עושה כל מה שאני יכול עד גבול מסוים, ואז משחרר, לא ממשיך להלחם על זה ונאבק, לא ממשיך לבזבז אנרגיה, אלה מבין שמכאן ואלהה זה כבר לא בידיים שלי.

חשוב לא לקחת את זה לקיצוניות, זה לא אומר שנשאר אדישים לעתיד, זה לא אומר לא נלחם אבל שוב הכל באיזון, החוכמה היא לדעת ולהבחין בנקודה שבה אני נלחמים בתחנות רוח ומבזבזים אנרגיה ומחשבות על העתיד, כאן בהווה. כשאני בתדר התבטלות זה אומר שאני בוטח במה שקורה שזה לטובתי ולטובת כל מי שזה נוגע בו. זהו שיעור שבה ללמד אותי משהו, לתת לי מתנה. בעיצומו של השיעור, בזמן אמת, לפעמים קשה לראות כך את הדברים וזה בעצם המבחן האמיתי של האמונה. באנו מהאור, אנחנו כל כך הרבה יותר מגוף וחומר! במדיטציה נצא מהגוף, נחוש את הגדולה האמיתית של הנשמה, של האור שאנחנו ומכאן אפשר להבין ולהתחבר לתדר התבטלות, להבין ולקבל את העובדה שהכל הכל לטובתינו הגבוהה :) לקריאת המסר: "תדר התבטלות - הכל קורה לטובתך"


הרכיבו אוזניות (מומלץ)🎧 מצאו מקום נוח ושקט והקדישו את הדקות הבאות לעצמכם, תהנו :)



קורס התפתחות אישית: מרחב הכ"ח מבית מרחב מודעות (פריידי מרגלית) לפרטים לחצו עלי


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page