top of page

לא צריך להגיע למצב של כאב ומחלה


צח יצחקי שטיפה אנרגטית

מאות אנשים כבר יודעים, הנפש והגוף קשורים זה בזה, כאשר הנפש סוחבת עניינים מהעבר זה יבוא לידי ביטוי בגוף בשלב זה או אחר. גם אם נדמה לנו שהעניין (משבר) כבר לא רלוונטי והמשכנו קדימה, "קטן עלינו, זה לא באמת נוגע בי.." האנרגיה עוד שם שקועה ועד שלא נשחרר אותה היא תשאר שם. 👈לא צריך להגיע למצב של כאב ומחלה! אפשר לשחרר את האנרגיה השלילית הזו שהולכת ומצטברת בכל יום שעובר, כי כשאנחנו מדברים על "עניינים ומשברים" אנחנו מדברים על המון מצבי סטרס קטנים שמלווים אותנו בחיי היום יום וכמובן טראומות ומשברים גדולים שחווינו ונדמה לנו שהם מאחורינו. בשטיפה אנרגטית רגשית אנחנו נשחרר בדיוק את אותה אנרגיה שלילית שתקועה בגוף.


👈אם זה כך ואנחנו סוחבים איתנו אנרגיה דחוסה ומסוכנת, מדוע לא נסבול מיד מכאב או מחלה? כאשר אנחנו מצויים במצב של סטרס (חיובי או שלילי) מצב זה ידחה את הופעת המחלה עד למצב של רפיון.

ממש כמו שרבים מתארים חולה בהתקף לב שמגיע לבד לבית החולים, מאשפז את עצמו ועד שהוא לא שוכב על המיטה בחדר הניתוח הגוף מחזיק את עצמו, הוא מתפקד וקשה לראות שהוא עובר אירוע חמור, אבל שם על מיטת הניתוחים הגוף מרפה וזה קורה כאשר האדם מרגיש בטוח שיש מי שיציל אותו וידאג לו.

הסטרס רק דוחה את הבלתי נמנע! זו הסיבה שאצל אנשים רבים מופיעים כאבים ומחלות בדיוק כשהם יוצאים לפנסיה ומתכננים להתחיל להנות מהחיים, או אז הגוף מרפה מהסטרס ומרשה לעצמו לחלות.


👈אני כמטפל מקפיד לעבור טיפול בשטיפה אנרגטית רגשית בכל 4 חודשים, זה מאוד חשוב לי כאדם וכמטפל ואני ממליץ לכל אדם באשר הוא לנקות את הגוף ואת הנפש בעזרת שטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו, אצל כל מטפל בשיטה.


תחזוקה שוטפת לגוף ולנפש זה מאוד מאוד חשוב, תחשבו על זה - לרכב שלכם מגיע טיפול בכל פרק זמן מסוים, גם לכם!


גם בשיטת המטאיזם מבית מרחב מודעות אנחנו יודעים לשחרר טראומות ולנקות את הנפש, ניתן לבצע את הטיפול גם מרחוק, אבל חשוב לציין שנדרשת לשם כך סדרה של מספר טיפולים ברצף.


סיפורים מעוררי השראה מהקליניקה כאן


עוד פרטים על: שטיפה אנרגטית רגשית



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page