top of page

לא חייבים לסבול מכאבים ומחלות כרוניות. טיפול בשטיפה אנרגטית

טיפול בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ונהייה יותר ויותר מוכר וידוע. כמטפל בשיטה אני נפעם כל פעם מחדש מהגאונות של השיטה ומהדרך שהיא מאפשרת להאיץ תהליכי ריפוי, כן - מדובר בריפוי של ממש.

מגיעים אלי מטופלים שסובלים מכאבים כרוניים וממחלות שלרפואה הקונבנציונלית אין פתרונות להציע, הרפואה הרגילה מציעה כדורים ותרופות להקלה לכאורה ומה שקורה בפועל שאנשים הופכים להיות צרכנים כרוניים של תרופות שבעצם אפשר להשתחרר מהכאבים ומהמחלות ע"י הבנה של מה שעומד מאחורי המחלה ומה שגרם לה מלכתחילה. הנחת היסוד של הטיפול בשטיפה אנרגטית היא שכל טראומה או מהשבר שעברנו בחיינו עוד כילדים ואפילו כתינוקות, הכל נשאר בגוף והגוף לא שוכח. בשטיפה האנרגטית אנחנו עובדים עם מה שעולה תוך כדי מגע פיזי בנקודות מאוד מסויימות בגוף (מעל לבגדים) המטופל עובר ממש תהליך של מסע שבסיומו אני מזרים אנרגיית חיים למטופל.


חשוב מאוד להקשיב להנחיות לפני ואחרי הטיפול כדי לשמר את האפקט שלו, כמו כן מומלץ לחזור ולבצע שטיפה אנרגטית בכל מספר חודשים. אני בעצמי כמטפל עובר את הטיפה כמטופל בכל מספר חודשים וזה נפלא. כאן בקישור הזה ישנן פרטים נוספים אודות מהלך הטיפול עצמו ואיך הוא מתבצע, ניתן גם לקרוא ביקורות של מטופלים שעברו שטיפה אנרגטית אצלי.



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page