top of page

טיפול במטאיזם דרך זום: מניתוק לחיבור רגשי ושינוי מציאות החיים


מטאיזם  מרחב מודעות צח יצחקי

א' בתחילת שנות ה- 30 לחיו, פנה אלי בווצאפ אחרי שקיבל המלצות מחברה, ואחרי שאישתו חוותה את הטיפול בשיטת המטאיזם ממטפלת בטיפול פרונטלי.

א' גר בחו"ל ולכן כל הטיפולים התבצעו מרחוק.

חיו של א' היו רצופים באתגרים לא פשוטים, ילדות כמעט בלתי נתפסת, גדל ללא אבא וללא אמא נוכחת, התמודד עם מצבים שילדים לא אמורים להתמודד איתם.

בגיל 15 עזב את הבית ויצא לעצמאות, ילד בן 15 שצריך לקיים את עצמו לבד!

עם כל הקשיים הוא הצליח לסיים לימודים וצבא ובהזדמנות הראשונה שיכל עזב את הבית, עזב את הארץ והתחיל חיים חדשים, התחיל הכל מהתחלה בארץ זרה.

היום הוא נשוי +ילד קטן, יש לו עסק מאוד גדול ומצליח, הדף החדש שפתח בגיל 23 בחו"ל מלא בשפע חומרי אבל...

בהגדרת מטרת הטיפול הוא רשם כך:

"אני אפטי לעולם ולחיים, לא איכפת לי מכלום.... אין לי חשק להשקיע בחברה, אני מרגיש שהחיים בורחים לי בין האצבעות" כבר בתחילת הטיפול הראשון א' הבין שהוא חווה ניתוק רגשי ולכן החוסר סבלנות, עצבנות, חוסר ההכלה שלו את אישתו, הילד ואת החיים עצמם.

מטרת הטיפול היא חד וחלק לשנות את המציאות של א' כך שאיכות חיו תשנה - חיות, שמחת חיים ויותר רוגע, יותר סבלנות והכלה כלפי עצמו וכלפי הסביבה.


כמה מילים על טיפול בשיטת המטאיזם:

בתפישת המטאים אנו מבינים שאנחנו אחראיים למציאות של חיינו, המציאות ההולוגרפית היא שיקוף של התת מודע, של המח הקדום שלנו (מח הזוחלים), השאיפה של התת מודע הוא לשחזר את מה שהוא מכיר, לשחזר את אותם הרטטים - רגשות מהבית.

אם למשל חלק מהרטטים שנספגו בילדות הם רטטים של בגידה או קורבנות, נחווה אותם במציאות ההולוגרפית ברמה כזו או אחרת לאורך חיינו.

המטרה בטיפול המטאיסטי היא לתת כלים למטופל כדי שיהפוך למטפל הכי טוב של עצמו.

הרמב"ם מתאר 8 רמות של נתינה וחסד, כאשר רמת החסד הגבוהה ביותר היא כזו שבה הנותן מעניק למקבל את היכולת לעזור לעצמו על מנת שלא יזדקק לחסדים, זה בדיוק המטרה של הטיפול בשיטת המטאיזם.

בין היתר, הטיפול כולל אלמנטים אנרגטיים בכללם שליחת פרוטוקולים מהפכניים שמאיצים את תהליכי הלמידה - באמצעות גלי גמא ולכן ניתן לבצע את הטיפול מרחוק מכל מקום, מגבלת המרחק איננה קיימת בכלל, זהו יתרון גדול מאוד.


א' גילה את אהבת האמת שלו

באומץ רב, תוך כדי בחירה בחיים ממש, א' הסכים צעד צעד להכנס פנימה, לראות ולהתחבר לדפוסים המגבילים, הוא הסכים והחליט לבחור בעצמו קודם, התקדמות בדרך זו יכולה לקרות רק אם ישנה החלטה ללכת עד הסוף תוך כדי אמונה שכל מה שקורה בדרך הוא לטובתו הגבוהה. זה בדיוק מה ש- א' עשה ואני גאה בו מאוד על כך. אחת מהמתנות הגדולות ביותר שא' קיבל כבר בתחילת הטיפול היא ההבנה שהוא נמצא באהבת אמת וחשוב לשמור עליה ולא לשמוט אותה, היחסים עם אישתו השתפרו מאוד, הוא נפתח אליה ומצא בנוסף לאהבת האמת שלו חברה אמיתית שמבינה ויודעת מה הוא עובר ושותפה לדרך ההתפתחות - מאחר וגם היא מטופלת בשיטת המטאיזם.


חיו השתפרו בצורה דרמטית מתחילת המפגשים, וככל שהזמן חולף אנחנו מגלים יחד איך הטיפול משפיע על כל כך הרבה תחומים בחיו, עולים עניינים ששנים סבל מהם ועכשיו הוא יכול לגשת ולגעת וגם שם לשפר והכי חשוב לא לסבול מחוסר אונים, כי השיטה נותנת כלים ומחזירה את הכוח למטופל.


מטיפול אישי - להתפתחות בקבוצה: מרחב כ"ח תדרים

בקרוב א' יסיים את התהליך הטיפולי איתי ויחליט האם להמשיך בתהליך התפתחותי קבוצתי עוצמתי, בסדנה של לימודי תודעה שנקרת "מרחב כ"ח תדרים" של מרחב מודעות (פריידי מרגלית ואלימור הניג) בסדנה המיוחדת הזו נפגשים שבוע אחר שבוע בקבוצת זום או בקבוצה פרונטלית ומקבלים בכל שבוע תדר - כלי לחיים, תוך כדי כניסה פנימה, נדבך אחר נדבך חברי הקבוצה לומדים לייצר לעצמם חיים איכותיים יותר כאן ועכשיו. סדנת הכח נמשכת 28 שבועות והיא חלק ממסלול שבסיומו אפשר ללמוד ולקבל הסמכה דרך מכללת רידמן ולהיות מטפל בשיטת המטאיזם ולהעביר את המתנה הנפלאה הזו של חיים בגן עדן כאן ועכשיו.


לפרטים נוספים אודות מרחב הכ"ח לחצו עלי


מעוניינים בטיפול בשיטת המטאיזם? יצירת קשר מהיר כאן דרך הווצאפ

(כמטפל מוסמך בשיות המטאיזם אני עובר סופרויז'ן הכולל השתלמויות ורענון החומר הנלמד באופן קבוע)


מטופלים ממליצים:

מטאיזם צח יצחקי


מטאיזם צח יצחקי



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page