top of page

הכובע הנוסף שלי: מנחה סדנת מרחב הכ"ח של מרחב מודעות קורס עומק


צח יצחקי סדנת כח תדרים
צילום מהכניסה לקליניקה

הדרך שלי להגשמה:

היום אני מטפל בשיטת המטאיזם ובשטיפה אנרגטית, אבל הדרך שלי להגשמה הייתה רצופת כישלונות, זימנתי לעצמי להגיע למקומות שסיימו את תפקידם ונסגרו, דווקא ובדיוק כשנגעתי בהצלחות.

לצד עבודה משמעותית וחשובה בעסק המשפחתי, תמיד חיפשתי את המשהו הנוסף שיש שם עבורי. תחושה קשה ושאלות כמו: "מה יש לעולם להציע לי? מה יש לי להציע לעולם?" הטרידו אותי כל הזמן. כמובן שהתוצאה של החיפוש הכושל הייתה עצבנות, חוסר סבלנות ותסכול גדול שליווה אותי.

ניתן לקרוא בהרחבה על הדרך שלי להגשמה כאן


אני זוכר את התאריך: 20/7/2017, הלכתי עם אישתי האהובה לאירוע "לצאת מהמטריקס" של מרחב מודעות מבית פריידי מרגלית. האירוע הזה שינה את חיי, השאלות ששאלתי כל חיי והתחושה שיש שם משהו נוסף סוף סוף קיבלו מענה ראוי! המשכתי במרחב מודעות בתהליכי עומק והראשון שבהם נקרא "מרחב הכח זהו קורס שנמשך 9 שבועות, 28 מפגשים עוצמתיים!! בכל מפגש מקבלים "תדר"- כלי תודעתי, הוויה ונכנסים פנימה - כי התשובות תמיד נמצאות אצלנו ולא בחוץ! בסדנת מרחב הכח הכרתי את עצמי באמת, הקדשתי לעצמי ולמדתי לזהות את הדפוסים והמנגנונים שמנהלים אותי.

נדבך אחר נדבך למדתי לייצר לעצמי ולמשפחתי חיים טובים יותר בקלות ובזרימה, תוך כדי הקורס העוצמתי נפתח לי עולם חדש שלא ידעתי שיש בי קודם: עולם התקשור. התחלתי לפרסם מסרים יומיים, קודם בווצאפ ולאחר מכן בפייסבוק, לאט לאט יצאתי לאור - זה לא קרה ביום אחד והיה לי צורך אמיתי להשלים ולהפנים עם ואת מה שמגיע אלי לפני שאני יוצא איתו לעולם.

אנשים שהכירו אותי קודם, נחשפו כעת ל- "צח חדש", משודרג ושונה. לאט לאט נבנתה קהילה של אנשים נפלאים שקראו יום יום את המסרים, היום רוב המסרים נמצאים כאן באפליקציית המסרים וניתן לבחור מסר אקראי ולקבל פירוש. בחירת המסרים ללא תשלום וניתן לעשות זאת מתי שרוצים 24/7

כבר לקראת סיום קורס כח תדרים התחלתי לטפל והבנתי שזה מה שחיפשתי כל חיי, תחושה נפלאה שסוף סוף מצאתי את הניצוץ שבי, את הדבר הזה שכאשר אני נותן אני גם מקבל ממנו אין סוף אהבה וסיפוק.

השלמתי את לימודי מטפלים בשיטת המטאיזם במכללת רידמן, במקביל למדתי את שיטת שטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו והרפואה האינטגרטיבית המאחדת והתחלתי לטפל בכל יום באופן קבוע.

הסיפוק מהטיפול אח על אחד הוא אדיר! אין מילים שיכולות לתאר זאת בצורה מושלמת ויחד עם זאת יש בי משהו נוסף שתמיד חלם על שליחות נוספת לצד הטיפולים - הנחיית קבוצות לתהליכים מרפאים.


חלומות מתגשמים זו לא עוד ססמא של כוכב נולד: והנה החלום מתגשם, בדצמבר הקרוב אסיים תהליך של הסמכה של מנחי כ"ח תדרים מבית מרחב מודעות ואפתח קבוצה ראשונה של הקורס בו מצאתי את הייעוד שלי בעצמי לפני ארבע שנים! זו סגירת מעגל וקפיצה קוונטית עבורי בספירלה ההתפתחותית. זו זכות גדולה מאוד מאוד, להעביר קבוצת אנשים תהליך ארוך טווח (הקבוצה הראשונה נקראת קורס הבטא והתהליך בקבוצה זו נמשך 18 או 28 שבועות לפי בחירה)

קבוצה אינטימית בין 5-8 אנשים, היכל של מראות בתהליך של כניסה פנימה תוך כדי התבוננות ולמידה מהשיקופים בקבוצה, תהליך לא פחות ממדהים ועוצמתי מאוד. יש לקחת בחשבון שגם חברויות אמת יוצאות מהקבוצה ומסיפורים של קבוצות מהעבר אפילו זוגיות נרקמו בקבוצות הכ"ח. קורס מרחב הכח קיים במרחב מודעות של פריידי מרגלית למעלה מעשור ועשרות אלפי תלמידי זכו לעבור את התהליך וליצור לעמם חיים בגן עדן, כאן ועכשיו - מהות של גן עדן תודעתי שמשקף בסופו של דבר אל המציאות.


מזמין אתכם לצטרף ולהתעדכן בתאריך של הקבוצה הבאה שתצא לדרך, ניתן להירשם למפגש מבוא ללא עלות כאן: מרחב הכ"ח ליצירת קשר מהיר דרך הווצאפ לחצו כאן


תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page