top of page

הדרך להגשמה - הסיפור שלי


נעים מאוד, שמי צח יצחקי🙂

כל חיי הרגשתי שאני לא בייעוד, שאני ליד, שמשהו לא מתאים ולא מסתדר, לפעמים הרגשתי אפילו שאני לא קשור לפה! לפעמים הייתי מסתכל במראה ולא מבין, מה באתי לעשות פה? תמיד הייתה לי תחושה של פספוס, תחושה של פיון במשחק שחמט. החיים הכתיבו לי גבולות ונגזר עלי לשחק רק בתוכם. עשיתי דברים, ניסיתי, התנסיתי… למשל בניית אתר אינטרנט גדול, עסק מצליח לקידום אתרים בגוגל, עבדתי בחברת היי טק לתקופה אבל זה לא היה זה, התחושה של “לא שייך לכאן” וחוסר הגשמה הייתה מאוד חזקה. כמעט בכל עיסוק שכזה הייתה תקופה טובה ואז באה התרסקות, זימנתי אל חיי להיות במקומות שנסגרו, שסיימו את תפקידם כך למשל היה בחברת ההיי טק שנסגרה שנה אחרי שעבדתי בה.

מאז שסיימתי צבא עבדתי בעסק המשפחתי, העבודה בעסק הייתה תמיד עוגן עבורי מקום עוטף מגן ואוהב והווה בטחון כלכלי. המפגש עם אנשים תמיד עשה לי טוב, אבל את העבודה עצמה פחות אהבתי.


ב- 20/7/2017 הגעתי לאירוע שנקרא "לצאת מהמטריקס" מבית מרחב מודעות שהקימה פריידי מרגלית. לא ממש הבנתי מה אני עושה שם, אבל זרמתי כי הרגשתי שיש שם משהו שאני עדיין לא מבין עד הסוף והסתקרנתי מאוד. יש שם מגוון מסלולים של לימודי תודעה, בחרנו ללכת למסלול של "חדר כושר לתודעה" שבו מתרגלים מה שנקרא שם "קידודים התפתחותיים" שבמהלכם חוקרים ומתעמקים בכל ה- "שיקופים" שעולים בחיינו, תהליך מאוד ייחודי ומקדם.


שנה בחדר כושר, שנה קסומה שבמהלכה המצב הכלכלי השתפר והזוגיות עלתה מדרגה לקראת סוף השנה אישתי נרשמה לקורס שנקרא כ”ח תדרים, מדובר על קורס עומק שבו מקבלים 28 כלים להעצמה והתפתחות. ראיתי כמה נפעמת ונרגשת היא חוזרת מהמפגשים וזה נתן לי דרייב לנסות גם. נרשמתי למחזור הבא בהתרגשות רבה מאוד, הייתי הראשון להירשם במחזור שלי! בגדול המטרה שלי הייתה למצוא את הייעוד שלי, אבל הגעתי ללא צפיות, ממש באתי להנות וכך היה! לאט לאט מצאתי את עצמי במרכז הקבוצה, מאוד מקובל ועוזר בשיעורים ומחוצה להם, התרגשתי וחיכיתי לשיעורים. שבועיים לפני "תדר תקשור" הרגשתי שהמוח שלי בוער ורועש, התיישבתי עצמתי עיניים והבנתי שעלי לכתוב (הכתיבה לא זרה לי כתבתי שירים בתקופת הצבא)

כתבתי לכל תלמיד בכ”ח 4 שורות(אז עוד בחרוזים) מה שהגיע כתבתי בלי לחשוב. מנחה הקבוצה גלעד ורדימון ביקש שאדפיס ואקריא לחברים בשיעור תקשור וכך היה, התגובות היו מרגשות מאוד, נגעתי לכל אחד בנקודות אישיות מבלי לדעת מראש מה אני כותב, זה היה מהמם! חודש אחרי התחלתי לכתוב מסרים יומיים, פתחתי קבוצת פייסבוק ואנשים התחילו להצטרף, גם תהליך חשיפת “צח החדש” מול העולם שמכיר אותי היה הדרגתי ואחרי חודשיים בערך פרסמתי את הקבוצה בפרופיל האישי. בכ”ח עבדתי על הריצוי ועל הראואיות. אני בן יחיד, הלידה שלי התלוותה בדרמה כאשר הייתה מצוקה והרופאים אמרו להורים שקודם כל מנסים להציל את אמא ואח”כ אותי ושהסיכויים לא גבוהים, נולדתי פג בסופו של דבר גם בריא.

ראיתי שהעבודה בעסק המשפחתי היא גם תוצאה של דפוס הריצוי, אבל בנקודת הזמן הזו עדיין לא הייתי מוכן לשינוי גדול, נתתי לזמן לעשות את שלו בהתכוננות לטפל ולעזור לאנשים, זה הגיע אלי מכל כיוון וכל כך שמחתי והתמלאתי מזה! פרסמתי שירות של פתיחה בקלפי אואזיס לזיהוי חסמים מהתת מודע באמצעות שיחת טלפון וזה ממש הצליח ונהנתי מזה מאוד.

בשלב מסוים לקחתי חדר קטן בבית הורי בו טיפלתי, התחלתי להדריך, להעביר מדיטציות לאנשים. סוף סוף הרגשתי בכל תא בגופי – זה מה שאני אוהב לעשות!! התמלאתי באהבה עצמית קודם, וזה בא לידי ביטוי ביחסים עם המתבגרים ועם אישתי, יחסים שהיו טובים מאוד ובנקודת הזמן הזו היו אפילו עוד יותר טובים ופתוחים. לקורס ההמשך "מנהיגות" גם נרשמתי בהתלהבות גדולה, החיבור עם גלעד ורדימון המנחה היה מושלם. ממש באמצע הקורס שדרגתי את הקליניקה לחדר גדול ומפנק הרבה יותר. עבדתי על הראואיות ועל הריצוי.

בשמחה גדולה וצפייה נרשמתי ללימודי מטפלים בשיטת המטאיזם ברידמן.

במקביל לקורס ברידמן התחלתי תהליך למידה גם בשיטת ד”ר נאדר בוטו. היום אני מטפל בקליניקה החדשה והמשודרגת ומשלב את הטיפולים גם במהלך שעות בוקר, זה סיפוק אדיר! אני ממשיך לטפל גם אחה”צ ומתמלא כולי מכל רגע ומכל טיפול. בסיום שלושת השנים במרחב הכרתי את עצמי ולמדתי ולקבל אותי, להעריך את המתנה שבפצע, הפצע של חיפוש עצמי כל כך הרבה שנים וחוסר ראואיות וכעת כאשר אני עוזר לאחרים קל מאוד ונוח לטפל באותם הפצעים בדיוק אצלם. אני זוכר טוב מאוד את תחושת החיפוש והידיעה שמשהו כאן לא מדויק, זה משמש לי כמו GPS ואני מיד מזהה את זה אצל אחרים. מגיעים אלי אנשים, נשים וגברים עם בעיות בכל מני תחומים: בעיות בזוגיות, אהבה, הגשמה, כאבים פיזיים ועוד... ואני חייב לציין שלפני כל טיפול ופגישה עם מטופל אם זה מטופל חדש או כזה שחוזר ההתרגשות גדולה, יש כאן קסם מיוחד שקשה לבטא במילים ואני מודע על הזכות הגדולה הזו להיות שם עבור אותם אנשים נשים וגברים שבוחרים לבוא אלי.


הדבר הבא כבר כאן! בנובמבר נפתחה קבוצה ראשונה של "מרחב הכח" - סדנת לימודי תודעה וכלים לחיים בקבוצה מבית מרחב מודעות של פריידי מרגלית, קורס שמועבר כבר יותר מ- 10 שנים! לפרטים ורישום לקורסים הבאים של מרחב הכ"ח



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page