top of page

איך למצוא ייעוד בחיים?

התחושה הזו יכולה ללוות אותנו שנים, לעתים בעוצמות נמוכות ולעתים גבוהות. תחושת תסכול או אפילו אי-נחת שלא ניתן להסבירה במילים. לא אחת, הדבר מתקבל בהבנה כי 'טוב נו.. אלו החיים.. זוהי השגרה', האמנם?


גם אני חשבתי כך לאורך שנים. ואני בטוח שבדיוק כמוני, גם אתם ואתן ניסיתם/ן לעשות שינוי, לבחון כיוונים חדשים. הניצוץ היה שם, תחושה של דף חדש! והופ הנה שוב חזרנו אל אותה התחושה, לעתים אף ההרגשה היא כאילו ולקחנו כמה צעדים אחורה.


לאחר שנים של מחקר ומסע עצמי, הצלחתי לענות על השאלות שהכבידו עלי ושנישאו על גבי בכל עת: מהו הייעוד שלי? מתי והאם ארגיש שאני מגשים את עצמי? אני מזמין גם אתכם ואתכן למצוא את ייעודכם בחיים באמצעות שיטת המטאיזם; מסע ובו ננבור אל עומקי התת-מודע, נכיר את הכבלים הפנימיים שמנעו מבעדנו להביט ולשעוט קדימה, שניהלו אותנו והשפיעו על המציאות החיצונית, מבלי שנשים לב לכך.





אנו סופגים אמונות מגבילות


כאשר אני נדרש להסביר את מטרתה של שיטת המטאיזם, אני מתאר זאת כ'יציאה מתקיעות, והנעה לפעולה'.


אותם כבלים פנימיים שזה עתה תיארתי בפתיח, נספגים במוח הזוחלי הקיים בכל אחד ואחת מאתנו. זהו אזור המצוי במגדלה הממוקמת בחלקו האחורי של מוחנו. המוח הזוחלי מכיר רק רטטים, רגשות ותחושות. הוא איננו מכיר פרצופים, לא זוכר שמות ולא תמונות. בדיוק כמו זוחלים הפועלים לפי מוח זה כדי לשרוד ואך ורק לשרוד.


אנו סופגים אל המוח הזוחלי אמונות מגבילות, רגשות ודפוסים הסובבים אותנו. התהליך מתרחש בילדות המוקדמת, ומבלי שאנו שמים לב, הדבר הופך לדרך חיים, למסלול המכתיב לנו את הדרך.


למשל, אם אני גר בבית הישרדותי שאין בו כסף רב ומותרות, הרי שזה מה שאספוג וכך גם אתנהל על אף שבחיי הבוגרים ארוויח סכומים נאים. או אם חלילה גדלנו לבית אלים, הרטט של הקורבנות הוא שיוביל אותנו להיכנס לזוגיות רעילה הדומה למה שהכרנו.


דבר כאן הוא איננו תורשתי, אלא זה עובר ברטט. והמוח? כל מה שהוא רוצה, זה לשחזר את מה שהוא מכיר.


הפער בין המודע לתת מודע


ניקח לשם הדוגמה מצב של ריצוי.


אני מרצה אדם מסוים ועושה זאת מבלי שאני מבין את תחושתי הפנימית. אני יכול להסביר לעצמי ש'אני חייב לעשות את זה' או 'מה? אם זה לא ייעשה כך אז זה פשוט לא ירגיש בסדר!'. אלו הן הצדקות שאני מציג בפני עצמי.


אולם בתת המודע? תמיד ארגיש מעין תחושה של חוסר שלמות. עשייה שאיננה משרה עלי את התחושה אליה אני שואף.


אותה תחושה של חוסר שלמות שלא ניתן להסבירה במילים, זו שהביאה אתכם/ן לשאול איך למצוא ייעוד בחיים, זהו הפער בין המודע לתת-המודע, פער שצף מעל המים ונותן את אותותיו.


מטאיזם: הכוח שלנו לשנות


מטרת המטאיזם היא להקנות לנו את היכולת להכיר את עצמנו, ללמוד ולחשוף את הלא מודע שמכתיב לנו את הדרך, מנהל אותנו בכל עת כשהוא ניצב מאחורי הקלעים.


משנתו של המטאיזם היא כי המציאות החיצונית היא למעשה השתקפות של התודעה שלנו, של המציאות הפנימית הלא מודעת.


בסדרת מפגשים אישיים, אנו יוצאים למסע לגילוי עצמי, מסע בו אנו מגלים את הדפוסים המשתחזרים בחיינו. תחושת הסיפוק כאשר ניתנת לנו היכולת לבחור אחרת, היא עצומה. אנו מקבלים חזרה את זכותנו הטבעית לבחירה מודעת ושלמה.


זהו מסע במהלכו ננקה חסמים, נבין את החליפות שהלבשנו על עצמנו. מסירים שכבה אחר שכבה ולומדים לענות על השאלה, אולי המאתגרת ביותר, מי אני?


טיפול במטאיזם על קצה המזלג


בטיפול המטאיסטי אני בראש ובראשונה רוצה להכיר אתכם, לשמוע מכם מי אתם.


מהר מאוד אנו משאירים את קורותינו בצד ועוסקים ברטטים, בדפוסים ובמנגנונים שמנהלים אותנו. המנגנון הוא הבסיס והדפוס הוא נספח היוצא ממנו.


עיקר כוחה של השיטה טמון ביכולת שלה ללמד את המטופל או המטופלת לחקור את עצמם, להפוך למטפלים הטובים ביותר של עצמם.


לאחר השיח וההיכרות, אני עורך שיקוף, משקף למטופלים ומראה כיצד דבר מה מסוים השתחזר פעם אחר פעם. איך כל מה שקורה בחוץ הוא למעשה שיקוף של מוחנו, של מה שמתחולל אצלנו בתת-מודע.


אם תשאלו אותי, אחד מן ההיבטים המאוד בולטים בשיטת המטאיזם הוא הפרקטיקה; אנו מקבלים את הכלים כדי להביא לשינוי. זוהי תחושת כוח עצומה ו'זריקת' מוטיבציה שממלאת את המצברים ושמאפשרת לנו לצעוד אל עבר היעדים בהם תמיד חשקנו.


הטיפול מבוסס על סדרת מפגשים, וכבר במפגש הראשון מקבלים שיעורי בית המלמדים כיצד לראות ולזהות שיקופים, כיצד להפוך למטפלים של עצמנו. בכל פגישה, תצאו עם משהו שצריך לעבוד איתו.


הטיפול כולל מדיטציה, וכשעולה הצורך גם פרוטוקלים המועברים על-ידי שליחת גלי גמא. ישנם פרוטוקולים שונים המועברים על-ידי מטפלים מוסמכים במטאיזם. הם מועברים דרך גלי הגמא אל המטופל/ת במטרה לחולל שינוי עוצמתי.


פרוטוקול 'צריבה' למשל נועד לשינוי מנגנונים המושרשים במטופל, ופרוטוקול 'עצם' לשם הדוגמה, מלמד את המטופל/ת לייצר איזון פנימי לתהליך ההרס והבניה של הגוף והנפש.


השימוש בפרוטוקולים איננו שרירותי, והצורך בו, כמו גם בחירת הפרוטוקול הנכון, משתנה ממטופל למטופלת.


התייעצו איתי


שמי צח יצחקי, מטפל גוף נפש במטאיזם ובשטיפה אנרגטית.


על השאלה איך למצוא ייעוד בחיים, ישנו רק אדם אחד שיוכל לענות – ואלו הם אתם. אשמח ללוות אתכם/ן במסע המרגש הזה, לזהות יחד אתכם חסמים ודפוסים, לפרוץ מכשולים ולכבוש יעדים שיהפכו אתכם לשלמים.


בכל שאלה והתייעצות, ניתן ליצור איתי קשר טלפוני, לכתוב לי בוואטסאפ או להשאיר לי פניה באתר.





תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page