top of page

סיפורים מהקליניקה: מתקיעות למודעות


סיפור מהקליניקה

מדי פעם מגיעים אלי מטופלים שלכאורה הכל בסדר אצלם, אין מחלות, אין כאבים כרוניים אין בעיות בזוגיות, על פני השטח הכל נראה כמעט מושלם, חייהם מתנהלים בלי בעיות יוצאות דופן.

הם מגיעים כי הם מרגישים קריאה פנימית, משהו שהם לא תמיד יכולים לשים את האצבע עליו מושך אותם לבוא לטיפול.

ל' בת 40 אמא ורעייה בזוגיות נפלאה הגיעה אלי לטיפול בשטיפה אנרגטית רגשית כביכול בלי בעיות גדולות ומיוחדות, היא באה לטיפול וציינה שהיא מרגישה שהיא מרגישה "תקיעות" אפילו לא תקיעות ספציפית, היא דיברה על אנרגיה תקועה, משהו פנימי, כך תארה את התחושות שלה.


כבר בשיחה המקדימה שלפני השטיפה הרגשתי את המדריכים שלה נוכחים בחדר ומכוונים אותי לשאול את השאלות הנכונות ואף נותנים לי אינפורמציה, השיחה הייתה יחסית קצרה אבל מאוד ממוקדת שפתחה פצעים ישנים מאוד מהילדות.


ניגשנו לשטיפה האנרגטית שהייתה מאוד עוצמתית, בשטיפה עלה אירוע מכונן שהיווה צומת דרכים בחיי הילדה, באירוע הזה נצרב מנגנון שהמשיך לנהל אותה מכאן ואלהה.

טיפלנו ברגישות בפצע הפתוח, היא השלימה את תהליך הלמידה של אותו שיעור חשוב, במילים אחרות "התמירה" והשלימה תהליך של ריפוי. עכשיו היא ראתה את זה בברור! זו כבר לא הייתה סתם תחושת בטן בלתי מוסברת, היא הבינה שהגיעה אלי כדי לשחר את אותו מנגנון שנצרב בה, עד היום הוא שירת והועיל ומהיות היא כבר מבינה שהוא מעקב ומפריע והגיע הזמן לשחרר אותו, הגיע זמנה להתפתח!

בימים הבאים המשיכו ליפול אסימונים, היא המשיכה לעכל ולעבד את מה שעברה, לאט לאט המציאות מתחילה להיסתנכרן ולהשתנות הלכה למעשה.


טיפול בשטיפה אנרגטית בשיטת ד"ר נאדר בוטו מתאים כמעט לכל אדם! רוצים גם לעבור סשן של שטיפה אנרגטית רגשית? לחצו כאן ישירות לווצאפ שלי ניתן להשאיר כאן פרטים ואחזור אליך

תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page