top of page

טיפול רגשי - שטיפה אנרגטית בשיטת נאדר בוטו


טיפול רגשי - שטיפה אנרגטית

ישנם טיפולים רגשיים רבים ושיטות טיפול רבות,

טיפול רגשי בשטיפה אנרגטית של ד"ר נאדר בוטו זו שיטה מאוד מיוחדת ושונה מאחר ומדובר בשילוב של תודעה וטיפול פיזי מדויק מאוד שמביא לתוצאות מהירות.


במהלך השטיפה האנרגטית הרגשית המטופל עובר מסע של ממש, המסע הרגשי מתחיל בנשימות מואצות (ריברסינג) תוך כדי טלטול מבוקר, בשלב הזה מטופלים רבים חווים התרגשות ופרץ רגשי בצורות שונות: ישנם כאלה שמתפרקים על ידי בכי, ישנם שצוחקים וישנם שנאנחים. זהו שלב חשוב מאוד בשטיפה האנרגטית, כאן נבנה האמון הראשוני בין המטפל והמטופל!


מאחר ומדובר בטיפול רגשי מאוד, חשוב שהמטפל יהיה קשוב למטופל ובו בזמן לא יתעלם מהמסרים והדרכות שמגיעות תוך כדי וזה בעצם עיקר ההבדל בין המטפלים השונים. לשטיפה אנרגטית מטפלים רבים, כל מטפל וההדרכות הגבוהות שלו; אני סבור שכל מטופל מגיע למטפל המדויק לו, אישית אני לא מכיר מטפל בשטיפה אנרגטית שהוא מטפל לא מקצועי או מטפל לא טוב, כל המטפלים "בשטיפה" שאני מכיר, הם מטפלים מעולים שהוכיחו עצמם וממשיכים לעשות זאת יום יום בטיפולים הנפלאים.

השילוב של הבנת השיעור הנשמתי של המטופל ומגע פיזי בנקודות שמגרות את המערכת הרגשית הוא שילוב מאוד חזק, ממש גאוני! וכאן התודה לד"ר נאדר בוטו על שהמציא ופיתח את השיטה הנפלאה.


שיטות טיפול נוספות


לצד הסמכתי כמטפל בשטיפה אנרגטית בשיטת נאדר בוטו, אני מוסמך (רידמן) בשיטת טיפול רגשי שנקראת טיפול מטאיסטי, ניתן לקרוא עוד על שיטת הטיפול הייחודית הזו כאן.


בשיטה זו המטפל מלמד את המטופל להיות המטפל הכי טוב של עצמו תוך כדי מתן כלים מעשיים לחקר התת מודע.


ניתן לקרוא מספר סיפורים מעוררי השראה מהקליניקה כאן

וכן, בכל שאלה אודות שטיפה אנרגטית בשיטת נאדר בוטו והתהליך הטיפולי שנעבור, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר, ואשמח לפרט ולהשיב על הכול.



תודה, נרשמת בהצלחה

bottom of page